عصر بازار

تور گرجستان چقدر هزینه می‌برد؟

عصر اعتبار: برای سفر کردن به گرجستان و همراهی با تورهای گردشگری این کشور، با توجه به نوع هتل، مدت اقامت، نوع پرواز و خدمات ارائه شده توسط تور باید از ۷۹۵ هزار تومان تا ۷.۲ میلیون تومان هزینه کرد.

تور گرجستان چقدر هزینه می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، گرجستان کشوری است در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته؛ همچنین یکی از کشورهایی است که در هر دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است.

تفلیس پایتخت و بزرگ‌ترین شهر گرجستان است؛ این شهر در دو طرف رود متکواری قرار دارد.

باتومی شهری بندری در کشور گرجستان است؛ آب و هوای باتومی به شدت تحت تاثیر جریان‌های هوایی دریای سیاه است، در نتیجه بارش عمده باران در اکثر فصول سال شرایط عادی به شمار می‌رود. این بارش عمده، باتومی را به مرطوب‌ترین شهر گرجستان تبدیل کرده است.

گردشگری یکی از بخش‌های مهم خدمات کشور گرجستان است که نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد.

به دلیل نزدیکی این کشور به ایران و قیمت‌های مناسب تورهای گردشگری این کشور،برخی علاقه‌مند سفر به این کشور هستند؛ همچنین این کشور مکان‌های دیدنی زیادی نیز دارد که برخی از گردشگران را به سوی خود می‌کشد.

از جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توان به رود متکاوری، کلیسای سامبا، تله‌کابین نارین‌قلعه، دریاچه لاکپشت‌ها و... اشاره کرد که بازدید از تمامی آنها در برنامه تورهای گردشگری قرار دارد.

به طور کلی برای سفر کردن به گرجستان و همراهی با تورهای گردشگری این کشور، با توجه به نوع هتل، مدت اقامت، نوع پرواز و خدمات ارائه شده توسط تور باید از 795 هزار تومان تا 7.2 میلیون تومان هزینه کرد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نویسنده: ساره ناصری
برچسب ها
پورسعید خلیلی