عصر بازار

مجمع عمومی، صورت های مالی بنیاد مستضعفان را تایید کرد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالانه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ بنیاد مستضعفان تایید کرد.

مجمع عمومی، صورت های مالی بنیاد مستضعفان را تایید کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی امیدی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد مستضعفان، در این مجمع که با حضور هیات امنای بنیاد، معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و مدیران ارشد واحد اصلی بنیاد در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، پس از اعلام رسمیت جلسه و انتخاب هیات رییسه، سعیدی کیا گزارش فعالیت بنیاد را در سال 1393 را ارایه کرد.
    وی افزود: پس از ارایه گزارش فعالیت و پاسخگویی به سوالات اعضا، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط نماینده سازمان حسابرسی قرائت شد که با توجه به بند 4 گزارش، صورت های مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد مورد بررسی و عملکرد مالی و جریان های نقدی گروه بنیاد مستضعفان برای سال منتهی به 29 اسفندماه سال گذشته از سوی حسابرسان سازمان حسابرسی طبق استانداردهای حسابداری مطلوب تشخیص و ارزیابی شد.
    امیدی اظهارداشت: پس از برگزاری مجمع و با توجه به گزارش حسابرس و بازرس قانونی، هیات امنای بنیاد مستضعفان از تلاش های رییس و کارکنان بنیاد مستضعفان در سال گذشته قدردانی کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی