عصر بازار

دکتر شهیدزاده :

برگزاری اجلاس بین المللی آپراکا توسط بانک کشاورزی از اقدامات مثبت در دوران پساتحریم بود

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، در جمع عوامل اجرایی شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین المللی توانمندسازی زنان گفت: نظم ، هماهنگی ، وحدت کلمه ، آرامش و احترام حاکم بر فضای برگزاری اجلاس با توجه به تبلیغات ناجوانمردانه و منفی در سال های اخیر علیه ایران ، نقش بسزایی در تغییر نگرش نمایندگان کشورهای عضو اجلاس نسبت به جمهوری اسلامی ایران داشت و برگزاری این اجلاس در دوران حساس پساتحریم حرکتی مثبت و اقدامی تاثیر گذار برای زدودن تفکر غلط جهانیان در رابطه با ایران و جایگزینی آن با حقیقت بود.

برگزاری اجلاس بین المللی آپراکا توسط بانک کشاورزی از اقدامات مثبت در دوران پساتحریم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهید زاده روز یکشنبه 19 مهرماه طی نشستی مشترک با حضور اعضای هیات مدیره و عوامل اجرایی شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین المللی توانمندسازی زنان، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این اجلاس ، برگزاری موفقیت آمیز این همایش بزرگ بین المللی را تمرین همدلی و همزبانی در بانک کشاورزی و بیانگر پتانسیل زنده ، شاداب و فعالی دانست که در این بانک وجود دارد.

    وی افزود: برگزاری این همایش توسط بانک کشاورزی و با تکیه بر ظرفیت های نهفته سرمایه های انسانی، فرصتی برای بروز استعدادهای همکاران ، هم افزایی و هماهنگی در بانک ، شناساندن بهتر بانک و ظرفیت های آن به دنیا به عنوان یک بانک موفق ایرانی و بیانگر روحیه توسعه گرایی و نواندیشی در بانک کشاورزی بود.

    شهید زاده در ادامه سخنان خود برگزاری موفق و باشکوه این اجلاس را تجربه موفقی برای برنامه های آتی دانست و تصریح کرد: انسجام، نظم و کیفیت بالای برگزاری اجلاس بسیار مورد توجه میهمانان خارجی علی الخصوص مدیرعامل بانک توسعه کشاورزی چین قرار گرفته بود تا جایی که بارها خواستار استفاده از تجربیات ارزنده بانک کشاورزی شد.

    بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های انجام شده برای برگزاری همایش توسط رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک ارائه شد و اعضای هیات مدیره نیز ضمن قدردانی از تیم اجرایی، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی