عصر بازار

دکترهمتی مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات خرید کالا و خرید دین، سیاست جدید اعتباری بانک ملی ایران

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملی ایران مطرح کرد: این بانک با توجه به نقش اثرگذار خود در کشور و برای ایجاد رونق در اقتصاد کشور، سیاست های اعتباری خود در نیمه دوم امسال را به سمت افزایش پرداخت تسهیلات خرید نظیر کالای داخلی، خودرو و… تغییر خواهد داد.

پرداخت تسهیلات خرید کالا و خرید دین، سیاست جدید اعتباری بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عبدالناصر همتی در همایش رؤسای حوزه‌ها و شعب ممتاز این بانک که در بابلسر برگزار می‌شود، با تسلیت شهادت سردار همدانی و گرامیداشت یاد وخاطره ایشان، به شرایط رکود اقتصاد کشور اشاره کرد و ابراز داشت: شرایط خیلی خاصی در کشور وجود دارد و با رکودی مواجه هستیم که طی چند دهه گذشته، همانند آن را نداشتیم. از طرفی با کاهش صادرات و قیمت نفت و لذا کاهش درآمدهای دولت نیز روبه‌رو هستیم.
    دکتر همتی افزود :  بانک ملی ایران با توجه به جایگاه مهم خود در کشور، تصمیم دارد در این زمینه به دولت کمک کند و با تغییر سیاست‌های اعتباری خود به افزایش تقاضای جامعه در مورد تولیداتی که ظرفیت اضافی داریم و موجب تورم نمی شود، چرخه تولید و درآمد کشور را به حرکت درآورد.
    به گفته دکتر همتی در کنار این موضوع، پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام اقتصادی نیز همچنان تداوم خواهد داشت.
    وی تاکید کرد: در نیمه اول سال جاری بانک ملی ایران نزدیک 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که با محاسبه نیمه دوم سال 93 در طول یک سال گذشته 420 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
    رشد منابع در دستور کار
    وی در ادامه خواستار توجه جدی رؤسای حوزه‌ها به جذب منابع جدید شد و گفت: امسال برای رقابت در بازار، منابع بانک ملی ایران باید رشد هدف‌گذاری شده را کسب کنند و لذا رؤسای حوزه‌ها باید در این زمینه اقدام جدی داشته باشند.
    دکتر همتی توجه جدی به نحوه عملکرد رؤسای شعب و نحوه رفتار با مشتریان را از مسئولیت های مهم رؤسای حوزه‌ها عنوان کرد و گفت: عملکرد شعب باید به صورت مستمر توسط رؤسای حوزه‌ها نظارت شود تا نیازهای مشتریان به خوبی تأمین شود.
    وی با عنوان اینکه در مورد پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان نباید سخت‌گیری شود، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت ظاهری شعب و توجه ویژه به بازاریابی دو مسئولیت مهم دیگر رؤسای حوزه‌هاست.
    مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نقش رؤسای حوزه‌ها در پیشبرد اهداف بانک، گفت: رؤسای حوزه‌ها برای عملکرد بهتر باید اختیارات کافی نیز داشته باشند و لذا افزایش اختیارات آنها در دستور کار بانک قرار دارد.
    وی با اشاره به تصویب موفق صورت‌های مالی سال 93 بانک ملی ایران و قدردانی مجمع بانک ملی خصوصاً وزیر محترم اقتصاد، این موفقیت را حاصل تلاش و حرکت تمامی همکاران دانست و خواستار عزم و اراده جدی مدیران و کارکنان این بانک برای تقویت جایگاه بانک ملی ایران و افزایش اعتماد عمومی مردم از طریق تکریم ارباب رجوع شد.
    در این همایش دو روزه که با تلاش و برنامه‌ریزی عضو هیأت مدیره ناظر بر امور شعب برگزار شد، نظرات و پیشنهادهای 7 کارگروه تخصصی در بخش‌های مختلف مورد بحث و بررسی مسئولان بانک قرار گرفت. همچنین مهمترین مسائل و دغدغه‌های همکاران در فضایی صمیمانه توسط رؤسای حوزه‌ها و شعب ممتاز مطرح و از سوی مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره و سایر مسئولان بخش‌های ستادی بانک پاسخ داده شد. بررسی عملکرد حوزه‌ها و شعب ممتاز بانک در سراسر کشور از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
    در پایان این همایش، تعدادی از رؤسای حوزه‌ها و شعب ممتاز بانک ملی ایران به جهت فعالیت مناسب در دو بخش درصد رشد منابع و میزان رشد منابع مورد تقدیر قرار گرفتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو