عصر بازار

فرصت طلایی برای خرید مسکن

عصر اعتبار- رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران اعلام کرد: با وجود اینکه بازار مسکن این روزها از رونق افتاده است اما با توجه به تقاضای انباشته ای که از سوی متقاضیان وجود دارد، پیش بینی می شود که در ماه های پایانی سال جاری بازار مسکن شاهد رونق و تحولات چشمگیری باشد.

فرصت طلایی برای خرید مسکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، حسام عقبائی با بیان اینکه طبق روال هر سال به دلیل پایان فصل نقل و انتقالات مسکن، در مهر ماه میزان معاملات کاهش می یابد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تقاضای مسکن همواره در کشور وجود دارد، پیش بینی می شود که در پاییز و زمستان سال جاری میزان معاملات در این بازار افزایش چشمگیری داشته باشد. 

    وی در پاسخ به اینکه آیا این رونق به همراه افزایش قیمت خواهد بود، اعلام کرد: طبق بررسی های انجام شده و آمار های رسمی موجود در کشور، قیمت مسکن افزایش نخواهد یافت.

    عقبائی با تاکید براینکه عوامل زیادی در افزایش قیمت مسکن تاثیرگذار است که الان این عوامل وجود ندارد، گفت: سیاست دولت کنترل تورم است ضمن آنکه اقتصاد کشور به دلیل سیاست های خارجی، با ثبات همراه شده است بنابراین احتمال افزایش جهشی قیمت ها وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با تاکید بر اینکه پیش‌بینی افزایش قیمت را تاپایان سال نداریم، اظهار داشت: در نیمه دوم سال به خصوص در زمستان احتمال افزایش تعداد معاملات مسکن را داریم.

    رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران تاکید کرد: برای متقاضیان بازار مسکن همواره این سوال مطرح است که چه زمانی برای خرید مسکن مناسب است؛ همانطور که تجربه ثابت کرده است 6 ماه دوم سال بهترین زمان برای خرید ملک است زیرا بازار به ثبات قیمت می رسد و خریداران علاوه بر حق انتخاب بیشتر، می توانند با آرامش معامله خود را انجام دهند.

    وی با اشاره به اینکه بازار مسکن در حال حاضر با رکود همراه است و بهترین زمان برای خرید مسکن است، افزود: متقاضیان واقعی خرید مسکن می‌توانند وارد بازار شده و با قیمت های مناسب تری نسبت به سال های گذشته، واحد موردنظر خود را خریداری کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو