عصر بازار

علی نعمتی:

همکاری‌‌های مخابرات، پست و پست‌بانک‌ایران نقش مؤثری در توسعه دفاترICT دارد

عصر اعتبار- علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیرجدید استان کرمانشاه که با حضور مدیران ادارات‌کل حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان برگزار شد گفت: همکاری‌های سه‌جانبه شرکت مخابرات، اداره‌کل پست و پست بانک استان کرمانشاه، نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه دفاتر ICT برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان در روستاها دارد که بایستی روز به روز گسترش یابد.

همکاری‌‌های مخابرات، پست و پست‌بانک‌ایران نقش مؤثری در توسعه دفاترICT دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات امیر لرستانی مدیرپیشین و تبریک به عین‌علیان در سمت مدیریت جدید این استان گفت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بالائی است که باید به خوبی از آنها استفاده شود و لازم است کارکنان با همت، تلاش، مسئولیت‌پذیری و همفکری در درون سازمان و با تکیه بر کار گروهی استان را به جایگاه واقعی خود برسانند.
    نعمتی افزود: باید ارتباطات مجموعه پست بانک استان با مسئولان استانی و کارگزاران دفاترخدمات بانکی بیشتر شده و مشتریان وفادار به بانک را نیز افزایش داده تا به بهره‌وری برسیم.
    همچنین لرستانی در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از کارکنان استان و آرزوی توفیق سربلندی برای آنان و تبریک به عین‌علیان، گزارش عملکردی از دوران مسئولیت خود ارائه کرد.
    عین علیان نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از اعضاء هیأت مدیره و مدیرعامل و تشریح برنامه‌های خود ابراز امیدواری کرد که با تعهد، تلاش و پشتکار کارکنان بتوانیم در راستای اعتلای اهداف پست بانک ایران پیش برویم.
    وی اظهارداشت: هر بنگاه اقتصادی با تلاش مجموعه کارکنان به دنبال کسب سود، درآمد و انتفاع است چون در نهایت انتفاع حاصله به سود مجموعه کارکنان خواهد بود.
    گفتنی است: در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات و تلاش‌های لرستانی و ابوالمحسن باقری بازنشسته این استان تقدیر و حکم انتصاب عین‌علیان نیز به وی ابلاغ گردید.
    شایان ذکراست: نعمتی پیش از مراسم معارفه از شعب نوبهار و مرکزی کرمانشاه بازدید و با کارکنان آن به گفتگو پرداخت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی