عصر بازار

قیمت جهانی طلا رکورد زد

عصر اعتبار- قیمت طلا در بازارهای جهانی، به دلیل کاهش ارزش دلار و قوت گرفتن این گمان که بانک مرکزی آمریکا در سال جاری اقدام به افزایش نرخ بهره نخواهد کرد، رکورد زد و به بالاترین سطح خود در هفت ماه گذشته رسید.

قیمت جهانی طلا رکورد زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، قیمت تحویل فوری طلا روز دوشنبه در ساعت 06:51 به وقت گرینویچ در بازار لندن، 0.8 درصد بالا رفت و به 1166.26 دلار در هر اونس رسید. در اوایل وقت امروز، قیمت طلا در این بازار به 1166.60 دلار در هر اونس نیز رسیده بود که بیشترین قیمت از 24 اوت (دوم مرداد) است.
    در بازار لندن، قیمت تحویل فوری هر اونس نقره در ساعت یادشده، با 0.8 درصد افزایش نسبت به جمعه گذشته به 15.94 دلار، پلاتین با 0.6 درصد افزایش به 983.99 دلار و پالادیوم با 0.4 درصد افزایش به 710.5 دلار رسید.
    در معاملات آتی بازار کامکس نیویورک نیز امروز در ساعت مذکور، هر اونس طلا به قیمت یک هزار و 166دلار و هر اونس نقره تقریبا به قیمت 16 دلار معامله شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی