عصر بازار

مدیرعامل «ما» در نشستی با مدیران بیمه اتکائی ایرانیان:

ایجاد حساب‌های اتکائی ویژه تحریم از راه‌های دستیابی به توان آفندی است

عصر اعتبار- نشست هم اندیشی مدیر عامل و هیات مدیره شرکت‌ بیمه اتکائی ایرانیان با مجید صفدری مدیر عامل جدید بیمه«ما» برگزار شد.

ایجاد حساب‌های اتکائی ویژه تحریم از راه‌های دستیابی به توان آفندی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ،سید محمد آسوده مدیرعامل و حجت پوستین چی عضو هیات مدیره شرکت بیمه اتکائی ایرانیان  به منظور بررسی مسائل صنعت بیمه در بخش بیمه‌های اتکائی در شرایط پساتحریم در دفتر مدیریت عامل این شرکت  گرد هم آمدند.

    بر اساس این گزارش، این مدیران ضمن تبریک به مدیر عامل جدید شرکت بیمه «ما» ابراز امیدواری کردند حضور ایشان در این جایگاه بتواند به رشد و توسعه صنعت بیمه کمک کند و پیشرفت بیمه «ما» را بیش از پیش موجب گردد.

    همچنین صفدری مدیرعامل بیمه«ما»  نیز با بیان اینکه در  اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و شرایط پسا تحریم، نیاز به صنعت بیمه توانمند و مدرن بیش از پیش احساس می‌شود گفت: یکی از شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و لازمه ایجاد آرامش خاطر داشتن صنعت بیمه قوی است.وجود ظرفیت‌های اتکائی با استفاده از پتانسیل‌های داخلی در صنعت بیمه  یکی از ابزار‌های اقتصاد مقاومتی بوده که این امر موجب توسعه و حمایت  صنعت بیمه کشور از ظرفیت های بزرگ تجاری و اقتصادی کشور می‌گردد.

    وی در ادامه اضافه کرد:با توجه به تعریف مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصادی که در شرایط فشار، تحریم و دشمنی‌ها  و تکیه بر توانایی‌های داخلی کشور می‌تواند تعیین کننده شکوفایی ایران عزیزمان باشدو با در نظر گرفتن یکی از بند‌های سیاست ابلاغی این اقتصاد مبنی بر شناسایی و به کارگیری ظرفیت‌های علمی، فنی و اقتصادی برای دسترسی به توان آفندی می توان با ایجاد حساب‌های اتکائی ویژه تحریم ، ایجاد ظرفیت‌های مشترک بازار بیمه‌ای در کشور و افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه داخلی به آن دست یافت.

    مجید صفدری مدیر عامل بیمه «ما»  در پایان تاکید کرد: تجربه تکیه بر بیمه‌های اتکائی داخلی در دوران تحریم‌های ظالمانه ، اتفاق مبارکی بوده  که این امر با توجه به کسب تجربیات موفق آن می‌بایست در دوران پسا تحریم نیز ادامه یابد و منجر به کاهش نیاز به شرکت‌های اتکائی خارجی و در برخی موارد مانع از خروج  ثروت و دارایی ملی ‌شود.

    گفتنی است در این نشست بر تعامل دو جانبه این دو شرکت در راستای ارائه خدمات بهتر، جذب پرتفوی بیشتر از بازار بالقوه خارج از کشور و  توسعه محصولات بیمه ای تاکید و مقرر شد همکاری فی مابین درزمینه بیمه های اتکائی صورت پذیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو