عصر بازار

کوچکترین آپارتمان‌های ۱۵ منطقه شمالی تهران

عصر اعتبار- بررسی قیمت واحدهای مسکونی نقلی در شمال پایتخت، نشان می‌دهد که قیمت ۱۸۶ میلیون تومان پایین‌ترین و ۷۰۵ میلیون تومان بالاترین قیمت هر آپارتمان در کوچک‌ترین متراژ است.

کوچکترین آپارتمان‌های ۱۵ منطقه شمالی تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، وجود خانه‌های با متراژهای زیر 50 متر در شمال تهران از نظر بسیاری عجیب و غیرممکن به نظر می‌رسد، اما با کمی جست و جو می‌توان چنین خانه‌هایی را یافت، البته اکثر این خانه‌ها، هیچ یک از امکانات ساختمان‌های با متراژهای بزرگ را ندارند و تنها امکاناتی که برخی از این واحدهای قواره کوچک دارند، پارکینگ و انباری است.

    به گفته بسیاری از مشاوران املاک، بیشتر خانه‌های با متراژهای پایین به صورت قواره‌ای فروخته می‌شوند و نمی‌توان گفت هر متر مربع آنها چه قیمتی دارد، اما با این حال برخی از این خانه‌ها هستند که بر اساس هر متر مربع قیمت‌گذاری شده‌‌اند.

    با توجه به کمبود امکانات در ساختمان‌هایی که دارای واحدهای کوچک هستند، قیمت هر متر مربع از این واحدها کمی ارزان‌تر از واحدهای با متراژهای بزرگ‌تر در همان منطقه است و کسانی که بودجه کافی برای خرید خانه‌های بزرگ ندارند، می‌توانند این خانه‌های کوچک را به عنوان سرپناهی برای زندگی انتخاب کرده و خریداری کنند، همچنین برخی از افراد این خانه‌ها را برای سرمایه‌گذاری خریداری کرده و آنها را اجاره می‌دهند.

    به گزارش اقتصادنیوز، با اینکه به گفته فعالان بازار، میزان ساخت‌وساز در سال 93 نسبت به گذشته کاهش یافته و همچنین تا این لحظه که حدود هفت ماه از سال 94 می‌گذرد، بازار مسکن همچنان در رکود به سر می‌برد، خرید و فروش خانه‌های نقلی در تهران همچنان یکی از پرطرفدارترین‌هاست و بسیاری از افراد به دنبال خانه‌های زیر 50 متر می‌گردند.

    در میان واحدهای آپارتمانی زیر 50 متر در شمال تهران، واحدی 30متری و 14 سال ساخت در مینی‌سیتی با قیمت کل 186 میلیون تومان ارزان‌ترین واحد مسکونی به شمار می‌رود.

    همچنین در میان این واحدها، واحدی 47متری و 10 سال ساخت در محله فرشته با قیمت کل 705 میلیون تومان گران‌ترین به شمار می‌رود.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    نویسنده: ساره ناصری
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو