عصر بازار

مدیر عامل پست بانک در گفت و گو با «عصر اعتبار»:

بالغ بر ۱۷۰ کارگزاری پس از اجرای برجام احیاء می شوند

عصر اعتبار: مدیر عامل پست بانک از افتتاح اولین سامانه اینترنت بانک در شبکه بانکی برای نابینایان خبر داد و گفت: نابینایان می توانند از کلیه خدمات بانکی بهره مند شوند.

بالغ بر ۱۷۰ کارگزاری پس از اجرای برجام احیاء می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    خسرو فرحی، مدیر عامل پست بانک، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر اعتبار» در ارتباط با افتتاح اولین سامانه اینترنت بانک در شبکه بانکی برای نابینایان گفت : این سیستم به صورت پایلوت اجرا شد و نابینایان می توانند از کلیه خدمات بانکی از قبیل  واریز، برداشت، افتتاح حساب و خدمات ارائه شده در شعب بهره مند شوند و فاکتور یا فیش را امضا یا مهر کنند.

    وی افزود: این خدمت قابل تعمیم به اینترنت بانک، موبایل بانک و درگاههایی مانند آی تی ام می باشد و در حال حضر امکان راه اندازی این سیستم در حال بررسی می باشد . فرحی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور موفق نابینایان در حوزه های مختلف از قبیل هنری و اقتصادی، آنها  می توانند متناسب با موضوع وام، مثل افراد عادی وامهای مختلف مانند جهیزیه و خرید کالا را تهیه کنند.

    مدیرعامل پست بانک در ادامه گفت:  با توجه به گستردگی حضور پست بانک در بیش از 14 هزار نقطه ، استفاده از ابزارهای با تکنولوژی برتر در دستور کار قرار دارد و تصمیم داریم از دستگاههای خود دریافت به صورت پایلوت استفاده کرده و پس از تست نهایی از آن بزودی رونمایی کنیم.
    وی با اشاره به اینکه اصلی ترین سرمایه پست بانک اعتماد مردم بویژه در نقاط روستایی می باشد،  ادامه داد: امسال و سال آینده  رسالت اصلی پست بانک ، گسترش خدمات رسانی به روستاییان در پهنه بالغ بر 14 هزار نقطه به لحاظ کمی، بویژه در بخش کیفی و نزدیک شدن به استانداردهای بانکی می باشد .
    فرحی در پایان درباره فعالیت پست بانک در دوران پساتحریم افزود:  پست بانک در حال حاضر در زمینه تسهیلات و ارائه خدمات ارزی و صدور ال سی فعال است و مکاتباتی در جهت احیاء بالغ بر 170 کارگزاری برای شرایط پسا تحریم صورت گرفته است که پس از برجام بتوانیم این خدمات را ارائه دهیم .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی