عصر بازار

ظرفیت آمایشی منطقه مولفه جدی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اعتباری می باشد

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک توسعه تعاون دراین دیدار با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بخش تعاون به عنوان یک ظرفیت اقتصادی گسترده و متنوع از قابلیت های مختلف در بخش ها و زیر بخش های اقتصادی برخوردار می باشد و بانک توسعه تعاون به عنوان جوان ترین بانک توسعه ای و دولتی کشور علیرغم مدت شش سال از تأسیس آثار قابل قبولی را از خود بجا گذاشته است.

ظرفیت آمایشی منطقه مولفه جدی بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اعتباری می باشد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر سهمانی با اشاره به اینکه بانک طی این مدت مسیر توسعه ای خوبی را پشت سر گذاشته است گفت: با بررسی آمار و ارقام عملکرد در بخش تجهیز و تخصیص منابع خوشبختانه شاهد جهش قابل قبولی در این دو بخش بوده ایم.

    وی با تأکید بر اینکه قابلیت و ظرفیت های منطقه ای و استانی موجب می شود تا بیشترین سهم از تسهیلات پرداختی در استان ها متوجه شرکت های تعاونی آن بخش باشد گفت: استان آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور محسوب می شود که برهمین اساس بانک توسعه تعاون بیشترین تسهیلات پرداختی را در این استان معطوف بخش کشاورزی برای تعاونگران نموده است.

    مدیر عامل بانک توسعه تعاون انعقاد تفاهم نامه با صندوق توسعه ملی و برقراری روابط منطقی و مناسب با این صندوق را از زمره فرصت های مناسب جهت بهره گیری از منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری موثر و کارآمد برای تشکل های تعاونی در سطح کشور من جمله تعاونگران آذربایجان غربی قلمداد کرد و یادآور شد: معرفی طرح های ایجادی دارا بودن ویژگی های فنی، مالی و اقتصادی می تواند باعث کاهش زمان و افزایش بهره گیری از فرصت های موجود باشد.

    شایان ذکر است که در این دیدار مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه توانمندی های بالقوه و بالفعل استان موجب شکل گیری و فعالیت کیفی تعاونی های کشاورزی با قابلیت صادرات محصول گردیده است. اظهار داشت: نیاز سنجی، تشخیص و تخصیص به موقع تسهیلات اعتباری به ویژه در بخش سرمایه در گردش و افزایش توان مالی و تأمین نقدینگی آن ها شرایط مناسبی را برای فعالیت و توسعه کمی و کیفی شرکت های تعاونی کشاورزی فراهم می سازد. استاندار آذربایجان غربی فعالیت شعب این بانک را در سطح استان یک فرصت مناسب برای تعاونگران قلمداد کرد و یادآور شد شکل گیری حلقه تأمین، تجهیز و تخصیص در قالب ارتباط بین بنگاه های تعاونی و شعب بانک توسعه تعاون زمینه تحقق انتظارات را برآورده می سازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی