عصر بازار

دکتر فرحی:

پست بانک ایران تمامی خدمات بانکی را به روشندلان ارائه می‌کند

عصر اعتبار- دکتر خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم افتتاح اولین سامانه‌خدمات بانکی برای روشندلان که بیست‌و‌یکم مهرماه سال جاری به مناسبت هفته نابینایان و روز جهانی نابینایان برگزار شد ضمن تبریک این هفته به روشندلان درجمع خبرنگاران گفت: پست‌بانک‌ایران تمامی خدمات بانکی را به روشندلان ارائه می‌کند

پست بانک ایران تمامی خدمات بانکی را به روشندلان ارائه می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حدود 700 هزار روشندل درسطح کشور وجود دارد که نیازمند بهره‌مندی از خدمات عمومی به ویژه خدمات متنوع بانکی هستند و لازم است مسئولان دستگاه‌ها حسب قانون و الزامات توجه ویژه‌ای به آنان داشته باشند.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران با توجه به رسالت اجتماعی خود و با همکاری انجمن نابینان کشور و شرکت دانش‌بنیان پکتوس توانسته است این سامانه ویژه بانکی را ایجاد کند تا همه روشندلان بتوانند با مراجعه حضوری به شعب این بانک از تمامی خدمات بانکی بهره‌مند شوند.
    فرحی عنوان کرد: خدمات سامانه مذکور قابل تعمیم به سامانه‌های مختلف بانکی نظیر موبایل بانک و اینترنت بانک است و سعی می‌کنیم بتوانبم در این راستا خدمات مناسبی به روشندلان ارائه کنیم.
    مدیرعامل پست بانک ایران اظهارداشت: این سامانه به صورت آزمایشی در پست بانک شعبه میرزای شیرازی تهران راه‌اندازی شد و به زودی در 14 شعبه این بانک درسطح استان تهران راه‌اندازی می‌شود. البته درصدد هستیم در شعب منتخب سراسر کشور سامانه مذکور را راه‌اندازی کنیم.
    وی درپایان به تشریح عملکرد شش‌ماهه سال جاری پست بانک ایران و رشد مناسب آن پرداخت و تأکید کرد: این بانک به‌عنوان بانک تخصصی ICT و توسعه روستائی است و در بیش از 12هزار نقطه خدمات متنوع بانکی را ارائه می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی