عصر بازار

بانک رفاه در آذربایجان شرقی مدرسه می سازد

عصر اعتبار- با همت و مشارکت بانک رفاه کارگران، مراسم کلنگ زنی احداث مدرسه سه کلاسه در یکی از روستاهای محروم استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

بانک رفاه در آذربایجان شرقی مدرسه می سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در مراسمی که به همین منظور با حضور دکتر محقق نیا عضو هیات مدیره بانک، جمعی از مدیران عالی استان،‌ مسئولان و جمعی از کارکنان بانک رفاه برگزار شد، کلنگ ساخت این مدرسه به زمین خورد.
    دکتر محقق نیا در این مراسم با ابراز خرسندی از مشارکت بانک در انجام مسئولیت های اجتماعی، ساخت مدرسه را یک فعالیت پر خیر و برکت خواند و ابراز امیدواری کرد نتیجه ساخت اینگونه مدارس منجر به تربیت انسان های بزرگ و دانشمند شود که در آینده زمام امور جامعه اسلامی را بر عهده می گیرند.
    مدیرکل سازمان جهاد نوسازی مدارس استان نیز در این مراسم با قدردانی از این اقدام خداپسندانه اظهار داشت: این اقدام نیک بانک رفاه و کارکنان آن باعث ترویج فرهنگ نوع دوستی در جامعه می شود.
    در انتهای این مراسم سند چگونگی مراحل ساخت و تکمیل مدرسه به امضای عضو هیات مدیره بانک و مدیرکل سازمان جهاد نوسازی مدارس استان رسید.
    این مدرسه سه کلاسه در روستای محروم کنده از توابع شهرستان اهر بخش هوراند و با مبلغ سه میلیارد ریال اهدایی از سوی بانک ساخته و تکمیل می شود.
    گفتنی است از این میزان مبلغ اهدایی بانک، یک میلیارد و 850 میلیون ریال آن از محل کمک های بلاعوض کارکنان این بانک به آسیب دیدگان زلزله سال 1393 تامین شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی