عصر بازار

معاون اجرائی رئیس جمهور :

حضور فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در نمایشگاه دولت بسیار تاثیر گذار و قابل تقدیر است

عصر اعتبار- دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین روز از سفر به استان مازندران در محل غرفه پاسخگویی بانک واقع در نمایشگاه دولت با شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور دیدار کرد.

حضور فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در نمایشگاه دولت بسیار تاثیر گذار و قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شریعتمداری معاون اجرائی رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه دولت در شهر ساری از غرفه پاسخگویی بانک قرض الحسنه مهر ایران دیدن و با مدیرعامل بانک گفتگو کرد.

    دولتی در این دیدار ضمن تشریح سبد محصولات بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: حمایت از اشتغالزایی و بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی از جمله اولویتهای بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت  تسهیلات است.

    وی ادامه داد: این بانک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و تنها در مقابل اخذ 4 درصد کارمزد می تواند به تامین خرد مالی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط کشور کمک نماید.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: همچنین تلاش نمودیم تا با پرداخت تسهیلات حمایتی به منظور رفع نیاز های ضروری و مایحتاج نیازمندان، در توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه یاری رسان دولت و ملت باشیم.

    وی بیان داشت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در طرح سفیران سلامت این بانک یکی دیگر از راهبردهایی است که در تامین هزینه های درمان افراد نیازمند نقش بسزایی دارد.

    دولتی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان اولین بانک تخصصی در زمینه قرض الحسنه می تواند سهم موثری در توانمندسازی نیازمندان جامعه در برخورداری از امکانات پزشکی داشته باشد.
    مدیرعامل بانک اعطای تسهیلات ازدواج به جوانان، طرح های حمایتی از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت ودیعه و تعمیر مسکن، رفع مایحتاج ضروری و غیره را به عنوان بخشی از خدمات این بانک معرفی نمود.
    شریعتمداری در ادامه دیدار بیان داشت: بانک‌ها به کمک سیاست‌های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنند.

    معاون اجرائی رئیس جمهوری افزود: حضور فعال بانک قرض الحسنه مهر ایران در نمایشگاه دولت بسیار تاثیر گذار و قابل تقدیر است و اعطای تسهیلات مناسب می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی سهم بسزایی داشته باشد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو