عصر بازار

آیت الله جوادی آملی:

تشخیص درست مالیات، پاداش اخروی به دنبال دارد

لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- آیت الله جوادی آملی تاکید کرد: با اجرای اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، تشخیص مالیات دقیق‌تر انجام خواهد گرفت و تشخیص درست مالیات و رضایت‌مندی مردم، پاداش دنیوی و اخروی به دنبال دارد.

تشخیص درست مالیات، پاداش اخروی به دنبال دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از رسانه مالیاتی ایران،علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان امروز 21 مهرماه قبل از ظهر، با آیت الله عبداله جوادی آملی از مراجع عالیقدر قم، دیدار و گفت‌وگو کردند.

    آیت الله جوادی آملی تاکید کردند: با اجرای اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، تشخیص مالیات دقیق‌تر انجام خواهد گرفت و تشخیص درست مالیات و رضایت‌مندی مردم، پاداش دنیوی و اخروی به دنبال دارد.

    آیت الله جوادی آملی در این دیدار با مثبت خواندن اصلاحات مورد نظر سازمان امور مالیاتی در حوزه قانون مالیات‌های مستقیم، انجام این اصلاحات و تشخیص دقیق‌تر مالیات را سبب رضایت‌مندی مردم دانستند.

    وی خطاب به رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیات همراه خاطر‌نشان کرد: اقتصاد مقاومتی در کشور باید تحقق یابد و باید به سمتی حرکت کنیم که اقتصاد خام فروشی نداشته باشیم.

    در ابتدای این مراسم نیز علی عسکری به تشریح اقدامات و دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور در طی سال‌های اخیر پرداخت و با اشاره به حذف روش علی‌الراس از نظام مالیاتی پس از اجرای قانون اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در سال آینده، گفت: با اجرای این قانون، مبنای تشخیص و رسیدگی به مالیات، اطلاعات خواهد بود که این امر منجر به هر چه مطلوب‌تر شدن عدالت مالیاتی درکشور خواهد شد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی