عصر بازار

رشد ۳۰۰ واحدی شاخص در نیم ساعت اول معاملات

واکنش سریع و مثبت بورس به سخنان رییس جمهور و تصویب برجام

عصر اعتبار- پس از تصویب برجام در مجلس و سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور در تلویزیون درباره بسته ضدرکودی که قرار است دولت عرضه کند، امروز صبح در ساعات اولیه فعالیت بورس، این بازار واکنش مثبی را از خود نشان داد.

واکنش سریع و مثبت بورس به سخنان رییس جمهور و تصویب برجام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، پس از تصویب برجام در مجلس و سخنرانی شب گذشته رئیس جمهور در تلویزیون درباره بسته ضدرکودی که قرار است دولت عرضه کند، امروز صبح در ساعات اولیه فعالیت بورس، این بازار واکنش مثبی را از خود نشان داد.

    به نظر می‌رسد سخنان امیدوار کننده رئیس جمهور و اعلام مواردی چون آماده‌باش جهش اقتصاد در کنار تصویب جزییات برجام در مجلس با واکنش سریع بورس و رشد 300 واحدی شاخص در نیم ساعت اول همراه شد.

    آن طور که خبرگزاری‌ها هم گزارش داده‌اند، در همان نیم ساعت اول معاملات امروز سهام سه گروه مهم بانکی، خودوریی و پالایشی با افزایش قیمت داد و ستد شدند و حدود 15 میلیارد تومان دست به دست شد که نشانه مثبتی از بهبود نسبی شرایط به‌شمار می‌رود.

    در این میان بانکی‌های ملت، تجارت، صادرات،پاسارگاد و سینا به همراه پالایشگاه بندرعباس و ایران خودرو بیشترین اثر را در برگشت اولیه بازار داشتند.

    این رشد با افزایش 300 واحدی شاخص در 30 دقیقه اول معاملات بورس همراه شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی