عصر بازار

مدیرعامل بانک سرمایه:

قدم اول را در زمینه قهرمانی محکم بر میداریم

عصر اعتبار: مدیرعامل بانک سرمایه در مراسم رونمایی از لباس تیم والیبال این بانک اظهار داشت: بانک سرمایه در راستای رسالت های اجتماعی خود وارد عرصه ورزش شده است و بر آن است تا قدم اول را در این زمینه محکم بر دارد.

قدم اول را در زمینه قهرمانی محکم بر میداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵:۰۰
  • مدیرعامل بانک سرمایه: قدم اول را در زمینه قهرمانی محکم بر میداریم
  • مدیرعامل بانک سرمایه: قدم اول را در زمینه قهرمانی محکم بر میداریم
  • قدم اول را در زمینه قهرمانی محکم بر میداریم

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم معرفی تیم والیبال بانک سرمایه و رونمایی از لباس این تیم، سه شنبه 21 مهرماه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال بزرگسالان، رضایی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، خیرالله بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایهو جمعی از مدیران ارشد این بانک در محل هتل آکادمی فوتبال برگزار شد.

در این مراسم، مدیرعامل بانک سرمایه ضمن خیر مقدم به حضار، با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک سرمایه در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی اظهار داشت: بانک سرمایه در راستای رسالت های اجتماعی خود در لیگ برتر والیبال حضور یافته و در این تیم از بازیکنان برجسته ای بهره می برد.

بیرانوند تاکید کرد: تیم والیبال بانک سرمایه به معنی واقعی تیم است و از نظر اخلاقی و فنی حرف های زیادی برای گفتن دارد و بنا داریم که در نخستین حضور در لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست آوریم و در رقابت های برون مرزی از جمله مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا نماینده شایسته ای برای والیبال ایران باشیم.

در بخش دیگری از مراسم، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه نیز با شعار تیم خوب سرمایه است سخنان خود را آغان نمود و اظهار داشت: از زمانی که بانک سرمایه تصمیم گرفت در لیگ برتر والیبال تیمداری کند تلاش ما این بود که از بازیکنانی که کیفیت خوبی دارند، دعوت کنیم تا در این تیم بازی کنند .خوشحالم که در حال حاضر بازیکنان خوبی در این تیم گرد هم آمده اند و می‌دانم انتظارات زیادی از تیم بانک سرمایه وجود دارد.

وی در ادامه افزود: با تمام احترامی که برای حریفان خود قائل هستم و می‌دانم که بسیاری از آنها سابقه طولانی در لیگ برتر دارند اما باید بگویم که تیم والیبال بانک سرمایه برای قهرمانی پا به مسابقات می‌گذارد.

کارخانه با تاکید بر این که لیگ برتر سال به سال کیفیتش افزایش می‌یابد، گفت: لیگ برتر والیبال در هر دوره نسبت به گذشته سخت تر می‌شود. در سال های قبل فقط دو تیم مدعی بودند اما در این چند سال این گونه نبوده و همه تیم های مدعی قهرمانی هستند. ما تمام تلاشمان این است که در اولین بازی که خارج از خانه برگزار می شود، استارت خوبی بزنیم و از تمام بازیکنان می‌خواهم که برای کسب بهترین نتیجه تلاش کنند.

وی با تاکید بر این که شرایط بازیکنان در لیگ برتر امسال در نتایج تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: تا اردیبهشت‌ ماه و آغاز مسابقات انتخابی المپیک، تیم ملی هیچ بازی ای ندارد و به اعتقاد بنده باید این سال را سال والیبال باشگاهی ایران دانست. هر قدر بازیکنان با آمادگی روانی، تکنیکی و ذهنی خوبی در باشگاه ها بازی کنند، تیم ملی ما نیز قوی تر می‌شود؛ چرا که تیم ملی از پایان لیگ برتر تا آغاز مسابقه های انتخابی المپیک زمان زیادی ندارد.

کارخانه در مراسم معرفی تیم والیبال باشگاه سرمایه ابراز داشت: شاید بتوان گفت که ما بیشترین سهم را در تیم ملی داریم و تمام تلاش من این است که عملکرد بازیکنانم را در بهترین شرایط قرار دهم و دغدغه فدراسیون و کار فنی تیم ملی را برطرف کنم. امیدوارم تیم ما بتواند خدمت شایسته ای به تیم ملی و فدراسیون بکند.
سرمربی تیم بانک سرمایه در پایان گفت: تب والیبال در جامعه ما داغ است و مردم با والیبال زندگی می‌کنند. امیدوارم این موضوع انگیزه‌ای برای مسئولان بانک سرمایه شود تا در سالهای آینده نیز در لیگ برتر تیمداری کنند.

در ادامه برنامه از لباس تیم والیبال بانک سرمایه رونمایی گردید و پس از آن طی مراسمی پیراهن و شماره بازیکنان به آن ها تحویل داده شد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعید خلیلی