عصر بازار

مدیرعامل بانک دی:

پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مبارک است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک دی با اشاره به ورود بانک دی به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: توسعه مفهوم مسئولیت‌های اجتماعی و پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مبارک است.

پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مبارک است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع زاده در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک دی و فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران، رونمایی از کارت ورزشی بانک دی و تجلیل از قهرمانان ایثارگر با بیان اینکه بانک دی به عنوان بانکی ارزش آفرین مشغول به خدمت رسانی به جامعه در حوزه های مختلفی است، گفت: یکی از مفاهیم مهمی که در سال های اخیر وارد ادبیات مدیریتی بنگاه های اقتصادی شده، ورود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است.

    مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه توسعه مفهوم مسئولیت‌های اجتماعی و پذیرفتن نقش‌های اجتماعی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مبارک است، افزود: مشارکت در سایر مسائل جامعه در کنار سودآوری و مسائل موجود نقش بسزایی در موفقیت بانک دارد. بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند هم زمان با کسب منافع اقتصادی، منافع مهم اجتماعی را نیز تولید کنند و وارد حمایت از حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان و مدرسه سازی شوند.

    شفیع زاده ادامه داد: بانک دی با درکی درست از این مسئولیت در این مسیر صحیح قرار گرفته و اهتمام لازم را به انجام وظیفه ذاتی خود دارد. این بانک ارزش آفرین با ارائه خدمات پولی و مالی به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و سایر اقشار جامعه از دیگر مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز غفلت نمی‌کند.

    مدیرعامل بانک دی خاطرنشان کرد: رویکرد ما در سند راهبردی بانک دی معطوف به ایثارگرانی است که ما همواره مدیون از خود گذشتگی خانواده های آنها هستیم. با توجه به سند راهبردی بانک و مد نظر قرار دادن به روز بودن و ارزش آفرینی، این بانک در حوزه‌های توسعه علم و دانش و اقتصاد کتاب با فعال‌تر کردن نهضت کتابخوانی به عنوان پایه توسعه دانش کشور و حمایت از ورزش، سلامت و جوانان و فعال کردن این حوزه نیز وارد شده است.

    شفیع زاده در پایان با بیان اینکه نسبت نزدیک بانک دی با جامعه شاهد و ایثارگر کشور، ارزش و افتخار این بانک است، ابراز امیدواری کرد این بانک با پیشبرد اهداف خود همواره در مسیر افتخار آفرینی قرار گرفته و بتواند به نحو شایسته‌ای به این جامعه خدمتگزاری کند.

    در ادامه این مراسم رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تنها برای حمایت از شنا تلاش نمی‌کنیم بلکه به دنبال توسعه این رشته و همگانی کردن آن هم هستیم.

    رضوانی در مراسم تقدیر از مدال آوران رشته های شنا، شیرجه و واترپلو گفت: همانطور که می‌دانید در دین و احادیث توصیه زیادی به ورزش شنا صورت گرفته است. بحث و هدف ما در این فدراسیون تنها حمایت از شنا نیست و ما تلاشمان توسعه این رشته در کشور است. این موضوع حتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست که همیشه بحث ورزش همگانی را مورد تاکید قرار می دهند.

    رضوانی درباره امضای تفاهم نامه همکاری با بانک دی گفت: امیدوارم با تفاهم نامه‌ای که امضا کرده‌ایم فضای ورزش شنا در اختیار همه و خانواده شهدا و ایثارگر نیز قرار بگیرد. تلاش می‌کنیم با شروع تفاهم نامه دست به دست هم بدهیم تا ورزش همگانی را در جامعه جا بیندازیم.

    رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان صحبت های خود گفت: ورزش شنا همیشه مورد نظر و تاکید بزرگان بوده است و امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر به جامعه سالم که اولویتش توسعه ورزش است برسیم.

    در ادامه این مراسم کارت ورزشی چند منظوره بانک دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر احمدشفیع زاده مدیرعامل بانک دی، سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، افشارزاده مشاور و سرپرست حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان و رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو رونمایی شد.

    همچنین در پایان این مراسم از سیروس طاهریان، جواد پذیرفته، مجید فرزان فر به عنوان ایثارگران صاحب افتخار در سه رشته ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو و از تقی عسگری به عنوان پیشکسوت شیرجه و از جمال چاوشی فر، مجتبی ولی پور و حمید رضا مقدم به عنوان افتخار آفرینان این سه رشته ورزشی تجلیل شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو