عصر بازار

آمادگی پست بانک ایران برای ارائه خدمات متنوع ارزی در دوران پساتحریم

عصر اعتبار- خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات متنوع ارزی در دوران پساتحریم خبرداد.

آمادگی پست بانک ایران برای ارائه خدمات متنوع ارزی در دوران پساتحریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» ، وی با بیان این مطلب گفت:‌ پست بانک ایران همانند سایر بانک‌ها در زمینه تسهیلات و خدمات ارزی و صدور اعتبارات اسنادی((LC‌ فعال است.
    فرحی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط لازم فراهم شده و انشاء‌الله بعد از اجرای برجام، خدمات متنوع ارزی در زمینه‌های فاینانس(اعتبار اسنادی بلندمدت) و ریفاینانس (اعتبار اسنادی کوتاه‌مدت) و سایر تأمین‌های مالی توسط پست بانک ایران انجام می‌شود.
    مدیرعامل پست بانک ‌ایران به رسالت اصلی این بانک در حوزه گسترش ICT به ویژه در روستاها اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات در 14هزار نقطه کشور، نشان از توسعه فعالیت‌های این بانک دارد.
    فرحی بر کیفی‌شدن خدمات براساس استانداردهای بانکی در دفاتر خدمات بانکی تاکید کرد و گفت: یکی از رسالت های اصلی پست بانک‌ایران، گسترش خدمات کمی و کیفی برای هموطنان در سراسر کشور است.
    وی درمورد میزان اعتماد مردم به این بانک عنوان کرد: اصلی‌ترین سرمایه پست بانک‌ایران، اعتماد مردم است و همواره تلاش می‌کنیم با ارائه خدمات مناسب میزان اعتماد و اطمینان مردم نسبت به این بانک را افزایش دهیم.
    مدیرعامل پست بانک ایران اضافه‌کرد: در شش ماه اول سال جاری، عملکرد این بانک با رشد مناسبی مواجه بوده و همه تلاش کارکنان زحمتکش این بانک، حرکت به سمت ارائه خدمات بهتر به مردم و سودآوری بیشتر است.
    فرحی تصریح کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ها و موافقت‌نامه‌های منعقده این بانک با سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ویژه صندوق توسعه ملی، اهتمام جدی در تأمین مالی بخش‌های مختلف از جمله؛ ICT کشور و توسعه خدمات بانکی مخصوصاً در روستاها را داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو