عصر بازار

پرویزیان در آیین رونمایی از قلک سبز پارسیان:

حجم عملکرد بانک پارسیان درمسئولیت اجتماعی ۳ برابر شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان گفت: هم اکنون میزان حجم عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان، معادل ۱۴۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می شود که نسبت به سال گذشته ۳ برابر رشد داشته است.

حجم عملکرد بانک پارسیان درمسئولیت اجتماعی ۳ برابر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در آیین رونمایی از قلک سبز با اشاره به اهداف مجموعه مربوطه گفت: قطعا اجرای برنامه ها در جهت ارتقای مسئولیت اجتماعی، می تواند برای بانک ها سودآور باشد.
    وی با اشاره به عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان ادامه داد: حجم عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نسبت به سال گذشته با رشدی معادل 3 برابر روبه رو شده به طوری که این حجم هم اکنون به 1400 میلیارد رسیده است.
    پرویزیان افزود: بر اساس برنامه های پیش بینی شده مقرر است؛ این حجم تا پایان سال جاری به 3 هزار میلیارد ریال برسد.
    مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید برایفای نقش مسئولیت اجتماعی در نهادهای مالی، گفت: این مهم در دستورالعمل اجرایی بانک ها قرار دارد؛ از این رو بانک مرکزی می تواند به عنوان یک نهاد نظارتی، مسئولیت اجتماعی را در برنامه نظام بانکی مورد حمایت و تقویت قرار دهد.
    وی به الکترونیکی بودن خدمت قلک سبزصندوق قرض الحسنه اشاره کرد و گفت: با استفاده از تکنولوژی و مدیریت این صندوق می توان منابع را به شکلی شفاف مدیریت کرده و آنان را به بخش مورد نظر تزریق کرد.
    پرویزیان اعلام کرد: امتیاز دیگر الکترونیک بودن قلک سبز پارسیان را می توان در شیوه تزریق و تعقیب منابع دانست به طوری که می توان از سلامت مصرف آن اطمینان حاصل کرد.

    پرداخت 400 فقره تسهیلات


       درادامه این برنامه نیز محمدی مدیرمشارکت های مردمی انجمن بیماران کلیوی ایران گفت: هم اکنون 80 هزار بیمار کلیوی در ایران وجود دارد که نمی توانند از عهده هزینه های درمان خود برآیند.

    وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده بانک پارسان به بیماران کلیوی، افزود: این بانک حدود 400 فقره تسهیلات، با نیت خیرخواهانه به بیماران کلیوی پرداخت کرده و توانسته تا حدودی از سنگینی هزینه درمان این قشر بکاهد.
    محمدی تصریح کرد: بانک پارسیان با اجرای این طرح، کمک هزینه ها را به دست نیازمندان واقعی می رساند؛ به طوری که برخی بیماران از محل این تسهیلات، توانستند پیوند کلیه انجام دهند.

    ایجاد سودی پایدار

    در این مراسم نیزمحمدرضا بهنام حسین پورمدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان گفت: گروه بانک پارسیان از ابتدای تاسیس خود تلاش داشت تا حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد و در کسب این هدف، به ایجاد ابزارهای تازه همت گماشت.
    وی با اشاره به نتیجه فعالیت بانک ها در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: بانک یک نگاه انتفاعی به  سود و کسب درآمد دارد؛ اما برنامه ای با محوریت مسئولیت اجتماعی که بتواند در خدمت اقشار آسب پذیر باشد؛  سودی را ایجاد می کند که عواید آن در بلند مدت و پایدار دیده می شود.
    بهنام حسین پور ادامه داد: از این رو بانک پارسیان درصدد برآمد تا  خدمتی را تحت عنوان قلک سبز راه اندازی کند؛ تا بر اساس اهداف آن در ریشه کنی فقر قدمی برداشته باشد.
    بهنام حسین پور با تاکید برغیر سود محوربودن این قلک گفت: این یک کارعام المنفعه است که نتایج آن در بلند مدت لمس می شود و بانک به یک سرمایه اجتماعی در نهادی مالی تبدیل می گردد.
    در حاشیه این مراسم نیز ازمارکار آقاجانیان مربی تیم فوتبال و جواد قراب پیشکسوت  فوتبال کشورمان تقدیربه عمل آمد.
    بر اساس این گزارش و درخاتمه آیین رونمایی از قلک سبز به نمایندگی از 77 نفر برنده جوایز قرعه کشی 500 میلیون ریالی جشنواره 7 گنج پارسان توسط مدیر عامل بانک پارسیان به 12 نفر لوح تقدیر اهدا شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی