عصر بازار

معاون وزیر راه وشهرسازی :

بانک مسکن هم به بافت فرسوده تسهیلات می دهد

عصر اعتبار- معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جلسه امروز رییس جمهور گفت: با توجه به حمایت دولت و مجلس از نوسازی و بهسازی شهری امیدواریم در جلسه امروز رفع مشکلات پرداخت تسهیلات بهسازی بافت فرسوده بررسی شود.

بانک مسکن هم به بافت فرسوده تسهیلات می دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، محمد سعید ایزدی در جمع خبرنگاران از ورود بانک مسکن به جمع بانک های عامل تسهیلات دهنده به بافت فرسوده،‌ گفت: قرار براین است که یک سوم سهمیه در نظر گرفته شده توسط بانک مسکن پرداخت شود.

    وی همچنین با اشاره به صحبت های رئیس جمهور در خصوص اختصاص مبلغی برای توسعه اقتصادی  ادامه داد: احتمالا بخشی از این تسهیلات وارد بخش نوسازی و بهسازی شهری می‌شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تا کنون از 300 هزار سهمیه در نظر گفته شده برای بافت فرسوده 56 هزار متقاضی به بانک ها معرفی شده اند،‌ گفت:‌ هر چند این درصد برای ما قابل قبول نیست اما می تواند شروع خوبی باشد.

    ایزدی تاکید کرد: خبر خوب این است که در حال حاضر دولت و مجلس بر این باور هستند که در امر توسعه شهری؛ بهسازی بافت فرسوده در اولویت قرار دارد و مهم ترین ابزار آن پرداخت تسهیلات است.

    وی با اشاره به مشکلات حال حاضر بافت های فروسده گفت: این محدوده ها با مشکلات چند وجهی فقر شهری، آلودگی های شهری،‌ ناکارآمدی زیرساخت ها،‌ عدم تاب آوری و مقاومت در برابر سوانح و ... مواجه هستند.  ‌ ‌

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی