عصر بازار

دیدار وزیر امور شهرسازی افغانستان با مدیرعامل بانک شهر

عصر اعتبار- وزیر امور شهرسازی افغانستان دربازدید از ساختمان مرکزی بانک شهر، با مدیرعامل این بانک دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار وزیر امور شهرسازی افغانستان با مدیرعامل بانک شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید سعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی جمهوری اسلامی افغانستان و هیات همراه، روز گذشته با حضور در ساختمان مرکزی بانک شهر، با مدیرعامل ، معاونان و مدیران این بانک دیدار و گفت‌وگو کرد.
    در این نشست، منصورنادری با اشاره به ملاقات با مدیرعامل بانک در حاشیه اجلاس شهرداران کلانشهرها در وین اظهار کرد: این نخستین سفر من به ایران است و واقعا از مهمان نوازی ایرانیان و هیات بانک شهر سپاسگزارم.
    وی با اشاره به اشتراکات دینی ، تاریخی و فرهنگ و زبان میان ایران و افغانستان تصریح کرد: باید این روابط را مستحکم تر از قبل کنیم و برای این تقویت همکاری، به طور حتم استحکام روابط تجاری بسیار مهم است.
    وزیر امور شهرسازی افغانستان تصریح کرد: رشد اقتصادی کشورها بسیار مهم است و باید فضا را برای تجار فراهم کنیم و به این ترتیب ارتباط میان این دو کشور نیز از قبل مستحکم تر شود.
    منصورنادری با بیان این‌که افغانستان فرصت خوبی برای ساخت و ساز فراهم می‌اورد، گفت: ما از بانک شهر برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در افغانستان دعوت می کنیم و همه فضاهای لازم را در اختیار این بانک قرار خواهیم داد.
    وی همچنین در ادامه تصریح کرد: رشد بانک شهر د رابعاد مختلف از جمله بانکداری الکترونیکی در این مدت کوتاه، قابل تقدیر است.
    در ادامه این نشست، دکتر حسین محمد پورزرندی نیز با اشاره به اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک گفت: امروز بانکداری الکترونیک در ایران با شتاب زیادی در حال انجام است و بانک شهر نیز با راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت و دستگاه‌های خودبانک توانسته است تا خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته ارائه دهد.
    وی افزود : دستگاه‌های خودبانک(vtm) دو سال است که در دنیا رایج شده و بانک شهر موفق شده تا این خدمات را در اختیار مشتریان خود و شهروندان قرار دهد.
    پورزرندی از همکاری بانک شهر در افغانستان استقبال کرد و گفت: هولدینگ‌های بانک شهر همه تجربه شهرسازی و ساخت و ساز دارند وما نیز آماده هستیم تا تجربه خود را در اختیار این کشور قرار دهیم.
    برای مشاهده گالری تصاویر اینجا کلیک کنید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی