عصر بازار

معاون امور تعاون وزیر کار خبر داد

توافق برای بخشودگی جرایم مالیاتی تعاونی‌ها

عصر اعتبار- معاون امور تعاون وزیر کار با اعلام این خبر که جرایم دیرکرد مالیاتی تعاونی‌ها به شرط پرداخت اصل آن بخشوده می‌شود، گفت: طبق رایزنی با سازمان امور مالیاتی و وزارت امور اقتصاد تعاونی‌ها در صورت پرداخت بدهی از پرداخت جریمه معاف می‌شوند.

توافق برای بخشودگی جرایم مالیاتی تعاونی‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، سیدحمید کلانتری  با اعلام این خبر که درباره شرایط بازار و جرایمی که به تعاونی‌ها تحمیل شده بود نشست‌هایی را با سازمان امور مالیاتی برگزار کردیم، اظهار داشت: در این نشست توافق شد که  سازمان امور مالیاتی با دریافت اصل بدهی جرایم مالیاتی را ببخشد.

    وی افزود: مشکلات مالیاتی شرکت‌های تعاونی یکی از مهمترین موارد پیگیری شده در وزارت تعاون بود که هفته گذشته به طور کامل حل و فصل شد.

    معاون امور تعاون وزیر کار همچنین با اشاره به توانمندی‌های بخش تعاون و امکان فعالیت بیشتر در اقتصاد تأکید کرد: رئیس جمهور در سخنرانی اخیر درباره سیاست‌های اقتصادی به تحریک تقاضا و رونق اقتصادی تأکید کرد که بخش تعاون می‌تواند یکی از راهکارهای موثر این امر باشد.

    کلانتری افزود: سرانه مصرف اعتبار تعاونی‌ها معمولا کمتر از واحدهای مشابه است که در حوزه ایجاد شغل و خروج از رکود می‌توانند با مزیت‌های خود نقش آفرینی فعال‌تری داشته باشند.

    وی ابراز امیدواری کرد که دولت در بسته سیاستی خود به خوبی از توانمندی‌های بخش تعاون استفاده کند.

    معاون امور تعاون وزیر کار در بخش دیگری از مصاحبه با خبرگزاری فارس از گردهمایی تعاونی‌های صادراتی در 10 آبان خبر داد و گفت:‌در این گردهمایی تعاونی‌های صادراتی با هدف انتقال تجربیات خود دعوت می‌شوند و توانمندی‌های خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

    وی افزود: در این نشست تخصصی مجموعه‌هایی همچون مرکز توسعه تجارت،‌وزارت صنعت، جهاد کشاورزی، بانک توسعه صادرات، صندوق ضمانت صادرات و صاحب نظران حوزه صادرات حضور خواهند داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو