عصر بازار

شماره حساب برای کمک های مردمی به اربعین اعلام شد

عصر اعتبار- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، شماره حساب شماره حساب ۱۰۴۰ بانک ملی را برای ارائه کمک های مردمی به کنگره عظیم راهپیمایی اربعین ۹۴ اعلام کرد.

شماره حساب برای کمک های مردمی به اربعین اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: مسئولیت پشتیبانی کمیته های 10گانه ستاد اربعین بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات است و هر یک از این کمیته ها هزینه قابل توجهی دارند که این هزینه از محل جمع آوری کمک های مردمی و نذورات پرداخت می شود.
    وی ادامه داد: ستاد اربعین، امسال بر اساس تدابیر جدید برای سازماندهی زائران اربعین تشکیل شده است و مسئولیت کمیته های مشارکت مردمی و مسئولیت جانشینی ستاد اربعین درعراق به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است.
    پلارک گفت: همچنین مسئولیت جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم بر عهده ماست تا کمک های آن دسته از هموطنان که توفیق حضور در راهپیمایی اربعین 94 را ندارند جمع آوری و امکانات لازم را مهیا کنیم. کسانی که علاقمند هستند در مورد اسکان، پتو، چادر و مواد غذایی کمک کنند؛ این کمک ها را جمع آوری و به عراق منتقل می کنیم.
    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مسئولیت سازماندهی، ایجاد اردوگاه و تأمین تغذیه زائران در داخل عراق را از دیگر وظایف این ستاد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هرچند کرامت مردم عراق بالا است اما به علت وضعیت اقتصادی نامناسب آنان در تأمین مواد غذایی زائران اربعین، کمک خواهیم کرد.
    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: ستاد راهیان نور بسیج مستضعفان با استفاده از کمک برخی استان ها و ارگان ها مسئولیت ایجاد اسکان و موکب در پشت مرزها یعنی در مهران، چزابه و شلمچه را برعهده خواهد داشت.
    رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در مورد کمیته اعزام نیز گفت: این کمیته مسئولیت سازماندهی اعزام همه زائران اربعین 94 را عهده دار است.
    وی تاکید کرد: بنا داریم اربعین امسال بر اساس نظم خاصی، زائران را اعزام کنیم؛ شاید به لحاظ امنیتی امکان اعزام به شکل سنوات قبل، وجود نداشته باشد؛ بر همین اساس از زائران می خواهیم در سامانه ثبت نام، زودتر نام نویسی کنند و این امر را به روز های پایانی ثبت نام موکول نکنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو