عصر بازار

دستمزد امید کردستانی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر چقدر تعیین شد؟

عصر اعتبار- امید کردستانی که به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر برگزیده‌شده یک حقوق سالیانه در کنار مقدار مشخصی از سهام دریافت خواهد کرد.

دستمزد امید کردستانی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره توئیتر چقدر تعیین شد؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، بیزینس من شماره 1 نت اسکیپ، گوگل و حالا توئیتر قرار است سالیانه 50 هزار دلار بر اساس حقوق تعیین‌شده مدیران در توئیتر به‌عنوان پایه حقوق دریافت کند.

    شاید فکر کنید این رقم کم است اما با تعیین دو بلوک سهام 800  و 400 هزارتایی برای وی، اوضاع کاملاً متفاوت خواهد شد. به دلیل کم بودن پایه حقوق در نظر گرفته‌شده، این دو بلوک سهام به‌صورت دو پاداش جداگانه و منوط به تصویب هیئت‌مدیره به وی اهدا خواهد شد.

    با توجه به قیمت حدود 30 دلاری هر سهم توئیتر در بورس، رئیس هیئت‌مدیره جدید این شرکت از بابت 800 هزار سهم حدود 24 میلیون دلار و از بابت 400 هزار سهم نیز بیش از 12 میلیون دلار دریافت خواهد کرد، البته با شروط تعیین‌شده!

    امید کردستانی متعهد شده است که به مدیران ارشد عضو برد اجرایی گزارش مستقیم دهد و بر اساس وظایفی که به وی محول شده باید سرویس‌های حرفه‌ای و تجاری را برای توئیتر مهیا سازد. استراتژی‌های کمپانی، ورود و خروج و مدیریت نیروهای نخبه برای کمپانی و مسئولیت‌های استراتژیک برای توسعه برنامه‌های توئیتر ازجمله وظایفی است که امید کردستانی باید انجام دهد.

    مبلغ 50 هزار دلار حقوق پایه بر اساس استانداردهای تعیین‌شده اداری در توئیتر تعریف‌شده و در هرزمانی ممکن است تغییر کند. همچنین سیاست‌های حقوقی توئیتر ازجمله مزایا، مرخصی و تعطیلات شامل حال وی می‌شود.

    گفتنی است جک دورسی که هفته گذشته توسط سهامداران به سمت مدیر اجرایی / CEO به‌صورت دائمی/ Permanent برگزیده شد، پیشنهاد داد تا امید کردستانی رئیس هیئت‌مدیره / Cahirman یا رئیس برد اجرایی توئیتر شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی