عصر بازار

تعامل نخستین شرکت بیمه ای ژاپن با بیمه مرکزی

عصر اعتبار- مقامات شرکت بیمه توکیو مرین ژاپن با حضور در ایران با معاون بیمه های اتکایی بیمه مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

تعامل نخستین شرکت بیمه ای ژاپن با بیمه مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این ملاقات " ایوا کوما " - رییس کل شرکت بیمه توکیو مرین – با ابراز خرسندی از حضور در ایران به تشریح تاریخچه و فعالیت های این شرکت در ژاپن و همچنین خاورمیانه پرداخت و گفت: شرکت "مرین" بیشترین سهم عملیات را در بخش دریایی به عهده دارد به عبارتی دیگر اصل فعالیت این شرکت در حوزه  بیمه دریایی است.
    وی از این شرکت به عنوان یکی از شرکت های بیمه ای بزرگ در ژاپن یاد کرد و افزود: میزان حق بیمه دریافتی این شرکت پس از خرید یک شرکت بیمه دیگر در آینده ای نزدیک حدوداً به 40 میلیارد دلار خواهد رسید و ما به همراه دو شرکت بیمه ای دیگر در ژاپن مشترکاً 90 درصد سهم بازار بیمه ژاپن را در اختیار داریم.
    ایواکوما تصریح کرد:‌ روش کار این شرکت برای کار در سایر کشورها حضور مستقیم در آن کشورها است و به همین خاطر هم اکنون 40 دفتر یا نمایندگی در کشورهای مختلف جهان راه اندازی کرده ایم.
    وی با ابراز علاقه به سرمایه گذاری در شرکت های بیمه ایرانی از طریق خرید سهام یا امکان تاسیس شرکت بیمه در ایران ، گفت:  این شرکت مایل است درباره نحوه بیمه کردن سرمایه گذاران ژاپنی که قرار است در ایران سرمایه گذاری کنند ، اقدامات لازم را بعمل آورد و همچنین راجع به قوانین و مقررات جاری در  ایران اطلاعاتی را کسب کند.
    در ادامه مسئولان بیمه مرکزی با تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه در ایران و شرایط دوران تحریم، نسبت به تعامل و همکاری بیمه ای دو کشور اظهار امیدواری کردند که با  بررسی بیشتر وضعیت سرمایه گذاری در ایران و همچنین ملاقات با شرکت های بیمه، مسائلی نظیر خرید سهام و مسائل دیگر مورد بررسی دقیق تر قرار بگیرد.
    گفتنی است شرکت  توکیو مرین در سال 1879 بعنوان اولین شرکت بیمه در ژاپن تاسیس شده است و تاکنون به فعالیت خود ادامه می دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو