عصر بازار

بازدید مدیرعامل پست‌‌بانک ایران از مدیریت شعب استان آذربایجان‌شرقی

عصر اعتبار- خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک ایران بیست‌و سوم مهرماه سال جاری به همراه تنی چند از مدیران ستادی این بانک از برخی شعب و دفاترخدمات بانکی مدیریت شعب استان آذربایجان‌شرقی بازدید و در جلسه شورای اداری نیز شرکت کرد.

بازدید مدیرعامل پست‌‌بانک ایران از مدیریت شعب استان آذربایجان‌شرقی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این جلسه ضمن تأکید بر درس گرفتن از ایثارگری‌های امام حسین‌(ع) و واقعه عاشورا گفت: کارکرد و رسالت این بانک، درس گرفتن از فرهنگ عاشورا و خدمت به هموطنان در مناطق محروم است.
    فرحی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران تنها بانکی است که در اقصی‌نقاط کشور به ویژه مناطق محروم حضور دارد و در اجرای قانون عملیات بانکی بدون‌ربا و بسط عدالت در ارائه خدمات بانکی را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش کارکنان آن دراین زمینه ممتاز و آشکار است.
    وی گسترش دفاترخدمات بانکی، استقرار نرم‌افزار یکپارچه برای ارتقاء توسعه خدمات برای جلب رضایت و اعتماد عمومی مردم و تجهیز منابع را جزء برنامه‌های بانک برشمرد و منابع انسانی را بهترین سرمایه این بانک عنوان کرد.
    مدیرعامل پست بانک ایران؛ در دسترس بودن، تعدد نقاط تماس و ابزارهای الکترونیکی، توسعه دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و کارتخوان(POS) و استقرار آنها در مکان‌های مناسب، ساماندهی و بهسازی مناسب شعب، آموزش کارکنان و کنترل و نظارت بر دفاتر را از ویژگی‌های یک بانک خوب برشمرد و تأکید کرد: ارتقاء امور رفاهی کارکنان در دستور کار قرار دارد.
    وی عنوان کرد: ظرفیت پست بانک استان آذربایجان‌شرقی بسیار خوب است و کارکنان آن هم با انگیزه هستند اما برای
    توسعه مدیریت شعب استان نیاز به یک جهش خوب داریم.
    فرحی از همه مدیران شعب استان‌ها درخواست نمود که در ماه‌های منتهی به پایان سال با تمامی توان نسبت به تجهیزمنابع از طریق جلب رضایت مشتریان و جذب سپرده‌ها، ارائه خدمات متنوع، نصب سریع و راه‌اندازی دستگاه‌های ATM و POS و تحقق اهداف سپرده‌ای و همچنین وصول و یا تعیین تکلیف مطالبات غیرجاری اقدام نمایند.
    وی درپایان بر نظارت کامل و بازرسی مستمر از دفاتر و باجه‌های بانکی برای جلوگیری از هرگونه انحراف در آنها تأکید و شاخص‌های جذب منابع و وصول مطالبات را از عوامل مهم در ارزیابی عملکرد مدیریت‌های شعب برشمرد.
    گفتنی است: مدیرعامل پست بانک ایران و هیأت همراه وی از واحدهای ستادی مدیریت شعب استان، شعب مرکزی، شریعتی و جمهوری شهرستان تبریز و دفاترخدمات بانکی روستای شادباد مشایخ، هروی و بیرق بازدید و از نزدیک با کارکنان آن به گفتگو پرداخت و رهنمودهای لازم را به آنان ارائه کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی