عصر بازار

در جلسه انتصاب روسای دفاتر بانکداری شرکتی مطرح شد:

بانکداری شرکتی سهم بسزایی در پیشبرد اهداف بانک اقتصادنوین دارد

عصر اعتبار- معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات بانک اقتصادنوین، در جلسه انتصاب روسای دفاتر بانکداری شرکتی، با اشاره به گذشت ۴ سال از راه‌اندازی بانکداری شرکتی در این بانک به عنوان اولین تجربه نظام بانکی کشور در استقرار مدل‌های نوین بانکداری جامع گفت: تعهد بانک اقتصادنوین به عنوان اولین بانک خصوصی کشور به ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق نوآوری، پیش برنده و موتور محرک تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص است.

بانکداری شرکتی سهم بسزایی در پیشبرد اهداف بانک اقتصادنوین دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود مهردادفر معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات این بانک با اشاره به چالش‌های استقرار ایده‌ها و کارهای نو، پذیرش و استقبال خوب مشتریان، حمایت عالی مدیران ارشد بانک، تلاش‌های مستمر کارشناسان ارتباط با مشتریان و همراهی صمیمانه شعب بانک را در راه‌اندازی بانکداری شرکتی موثر و مهم ارزیابی کردند.
    وی با اشاره به عملکرد این حوزه افزود: امروز مشتریان و بدنه بانک و شرکت‌های تابعه، بانکداری شرکتی را به عنوان یکی از ستون‌های اصلی ارایه خدمات به مشتریان ارزنده بانک پذیرفته و باور کرده‌اند.
    وی به نقش بانکداری شرکتی در تحقق اهداف بانک نیز اشاره کرد و گفت بی‌تردید این بخش در تحقق چشم‌انداز بانک نقشی بیش از پیش خواهد داشت.
    مهردادفر در ادامه به جابجایی روسای دفاتر بانکداری شرکتی اشاره کرد و افزود: در مقطع کنونی و با توجه به تحولات مثبت پیش رو، نیاز بود تا تحرک بیشتری به فعالیت‌های دفاتر بانکداری شرکتی داده شود بنابراین تصمیم بر آن شد تا روسای دفاتر بانکداری شرکتی جابجا شوند.
    وی ابراز امیدواری کرد این تغییرات به انتقال تجربیات دفاتر در برخورد با مشتری و ایجاد انگیزه‌های کاری برای ارایه خدمات شایسته تر از گذشته به مشتریان موثر باشد.
    حسین وهابی مدیر بازاریابی و امور دفاتر بانکداری شرکتی نیز در این مراسم ضمن اشاره به تاثیرات مثبت سیاست‌های چرخش شغلی مدیران و کارشناسان در پیشبرد اهداف و انجام موثر وظایف محوله، از کارشناسان ارتباط با مشتریان خواست همچون سال‌های گذشته به کسب دانش، تجربه و توسعه مهارت‌های تخصصی اهتمام ورزند.
    لازم به توضیح است در احکام جدید، سید مرتضی پورمرعشی به عنوان رئیس دفتر گلشهر بانکداری شرکتی، سید رضا موسوی، به عنوان رئیس دفتر میرداماد بانکداری شرکتی و مژگان کلانتری به عنوان سرپرست دفتر نفت بانکداری شرکتی منصوب شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی