عصر بازار

فقط ۱۵۰ میلیون تومان در حساب نوروزی!

عصر اعتبار- حدود ۱۰ روز قبل بود که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد طی دوروز، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده است.

فقط ۱۵۰ میلیون تومان در حساب نوروزی!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبر ورزشی، حدود 10 روز قبل بود که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام شد طی دوروز، بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده است.

    گفته می شد این رقم آنقدر چشمگیر است که به اعتراض بازیکنان پایان داده و بازیکنان هم رضایت کافی از این قضیه داشتند زیرا معتقد بودند طی 10 ماه گذشته، چنین پولی از باشگاه دریافت نکرده اند اما هیچکس در مورد مطالبات هادی نوروزی حرفی به زبان نیاورد.

    شنیدیم این بازیکن بیش از یک میلیادر و 100 میلیون تومان از گذشته طلب داشت و قرارداد این فصلش نیز 800 میلیون تومان بود که چیزی حدود 2 میلیارد تومان می شود.

    طبق شنیده های ما ، رقم دریافتی نوروزی در پراخت های هفته قبل، چیزی حدود 150 میلیون تومان بود! این رقم در مقایسه با طلب زیادی که نوروزی داشت، چندان به چشم نمی آید به خصوص که هادی دیگر نمی تواند برگردد تا شخصا حقوقش را دریافت کند. امیدوارم مسئولان باشگاه در مورد مطالبات کامل نوروزی و پرداختی به خانواده این بازیکن یک شفاف سازی محکم و مستند داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی