عصر بازار

با حضور دکتر همتی و دکتر ولایتی صورت گرفت:

رونمایی از صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران

عصر اعتبار- با حضور دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران و دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، مراسم رونمایی از صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران برگزار شد.

رونمایی از صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر همتی در این مراسم با تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های بیمارستان دکتر مسیح دانشوری و جمعیت پیوند اعضاء در امور خیریه گفت: این برای بانک ملی ایران افتخاری است که به عنوان بزرگترین بانک کشور با 87 سال سابقه خدمت به مردم پشتیبان امور عام‌المنفعه و خیر باشد.
    وی با اشاره به روند رو به رشد عضویت در امر خیر پیوند اعضاء ابراز امیدواری کرد: صدور آنی پیوند کارت بانک ملی ایران در شعب منتخب این بانک این روند رو به رشد را افزایش دهد.
    همتی با عنوان اینکه بانک ملی ایران در کنار فعالیت اقتصادی خود در کارهای عام‌المنفعه و خیر نیز نظیر آزادی زندانیان غیر عمد، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و… پیشتاز است گفت: بانک ملی ایران تلاش می کند با تمام امکانات خود پشتیبان امور عام‌المنفعه و خیر باشد.
    وی با عنوان اینکه افرادی که اهدای عضو می‌کنند نامشان همیشه به نیکویی برده می شود افزود: بانک ملی ایران در کنار بحث صدور آنی پیوند کارت، آمادگی کامل برای حمایت‌هایی نظیر پرداخت تسهیلات به اهداء کنندگان عضو دارد.
    در این مراسم دکتر ولایتی با تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران برای صدور آنی پیوند کارت گفت: بانک ملی ایران از سال‌ها پیش تلاش‌های زیادی در زمینه حمایت از فرهنگ پیوند عضو داشته است که امیدواریم در جهت پیشرفت این موضوع تلاش‌های بانک ملی ایران روز به روز بیشتر شود.
    وی در ادامه به تشریح خدمات مختلف بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در زمینه اهدای عضو پرداخت و افزود: افتخار داریم در امر اهدای عضو در منطقه حرف اول را ایران به مرکزیت بیمارستان دکتر مسیح دانشوری می‌زند.
    دکتر ولایتی گفت: با اهدای اعضای یک نفر 8 نفر از مرگ نجات می‌یابند و خوشبختانه برای فرهنگ‌سازی این موضوع تا کنون تلاش‌های بسیار زیادی انجام شده که موفقیت آمیز بوده است.
    در ادامه پیوند کارت بانک ملی ایران با صدور آنی کارت به صورت نمادین برای دکتر همتی و دکتر ولایتی رونمایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی