عصر بازار

تداوم مذاکره بیمه گران بین المللی با مسئولان بیمه ای کشور

بازار بیمه ایران برای روس ها نیز جذاب است

عصر اعتبار- مشاور مدیرعامل شرکت بیمه پموشچ و معاون سندیکای بیمه گران فدراسیون روسیه با همراهی نماینده رسمی اتاق بازرگانی و صنایع و همچنین مشاور رسمی نماینده افتخاری اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه با معاون اتکایی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.

بازار بیمه ایران برای روس ها نیز جذاب است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مینا صدیق نوحی با اشاره به سوابق تعاملات ایران و روسیه در خصوص مباحث بیمه ای به بررسی چشم انداز آتی تعاملات و همکاری های دوسویه در حوزه اتکایی پرداخت.
    نوحی در خصوص وضعیت صنعت بیمه کشور اظهار داشت: شرکت های بیمه با تدبیر و دوراندیشی به تدریج نتایج خوبی را کسب کردند و در سال اول پس از تحریم، حق بیمه بازار کشور 46 درصد رشد داشته و تعداد بیمه نامه های صادر شده به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
    معاون بیمه های اتکایی بر نظارت سخت گیرانه بیمه مرکزی در هر دو دوره نظارت تعرفه ای و آزادسازی تعرفه ها تاکید کرد و گفت:  وضعیت نظارت بر شرکت های بیمه در کشور ما در قیاس با نهاد ناظر روسیه، جدی تر است و در این خصوص توفیق زیادی کسب کرده ایم.
    نوحی با اشاره به این مطلب که برای  بازار بیمه کشور در سال های بعد نیز سیر صعودی پیش بینی می شود، افزود: امکان از سرگیری همکاری های دو جانبه در عرصه اتکایی وجود دارد اما پیش از آن بازار روسیه باید به طور جامع مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.
    در این دیدار  نمایندگان روسی نیز ضمن اظهار تمایل نسبت به همکاری، در خصوص زمینه سازی روابط فی مابین را  نه فقط در سطح چند موسسه و نهاد ناظر، بلکه در سطح بازار دو کشور مذاکره کرده و با توجه به پیشینه همکاری های دو کشور، در خصوص تحکیم روابط موثر ابراز امیدواری کردند.
    الکسی رازووایو - مشاور مدیرعامل شرکت بیمه پموشچ و معاون سندیکای بیمه گران فدراسیون روسیه -  در این دیدار با برشمردن برخی از مشترکات بیمه ای میان دو کشور روسیه و ایران، گفت:  در دوره کنونی که خصوصی سازی بر فعالیت های بیمه ای در ایران حاکم است، می توان به تداوم و تقویت روابط دوطرف امیدوار بود.
    وی تاکید کرد: بازار روسیه ناگزیر به یافتن ظرفیت های جدید در  خارج از بازار خود است؛ ضمن اینکه بازار ایران برای روسیه همچنان ناشناخته است.
    وی افزود:  از سوی دیگر، به رغم محدودیت های موجود، ظرفیت هایی از قبیل انواع ساخت و ساز، مهندسی، باربری و حمل کالا، حمل و نقل فرآورده های نفتی در بازار ایران وجود دارد که برای سرمایه گذاران خارجی از جذابیت خاصی برخوردار است.
    در پایان این  ملاقات مقامات بیمه ای روسیه، ضمن تقدیر از اقدامات بیمه مرکزی، بهره مندی از تجربیات و دانش اهالی حرفه ای صنعت بیمه در ایران را امری بسیار مغتنم و ضروری دانستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو