عصر بازار

در دیدار رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی با مدیران مسئول نشریات

تشریح اقدامات و دستاوردهای اجلاس آپراکا

عصر اعتبار- رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در نشست با مدیران مسئول نشریات تخصصی بخش کشاورزی، جزئیات برگزاری موفقیت آمیز شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین المللی توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه را تشریح کرد .

تشریح اقدامات و دستاوردهای اجلاس آپراکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست که روز یکشنبه 26مهرماه در محل بانک کشاورزی برگزار شد،  رضا لیاقت ورز ضمن ارائه گزارش جامعی از اقدامات انجام شده در قبل ، حین و بعد از اجرای این رویداد بین الملل یکی از مهمترین دستاوردهای اجلاس را نشان دادن نمای واقعی از ایران به مهمانان خارجی در فضای حساس دوران پساتحریم عنوان کرد .

    رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و توان همکاران و همچنین استفاده از منابع و امکانات داخلی بانک گفت : برگزاری موفق این اجلاس نشان از توانمندی های سرمایه انسانی بانک دارد .

    وی برگزاری این نشست را فرصتی مغتنم برای تبادل اطلاعات و افزایش ارتباط و همکاری های اقتصادی با بانک های تخصصی حو زه آسیا و اقیانوسیه دانست .

    لیاقت ورز در ادامه با اشاره به برنامه های جانبی این اجلاس، رونمایی از تمبر و تندیس ویژه اجلاس ، برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال با عنوان جام دوستی ملت ها، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی زنان روستایی و نقاشی معاصر و نسل نو ، بازدید از طرح های مشارکتی بانک کشاورزی در استان مازندران و اجرای برنامه های موسیقی و فرهنگی را از دیگر برنامه های اجرا شده در زمان برگزاری اجلاس برشمرد .

    وی در پایان با توجه به نتایج نظر سنجی  به عمل آمده ، رضایتمندی اغلب شرکت کنندگان به ویژه مهمانان خارجی را افتخاری برای بانک کشاورزی است .

    براساس این گزارش شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه آپراکا و همایش بین‌المللی توانمندسازی بانوان و توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه، 15 تا 18 مهرماه در محل مرکزآموزشی بانک کشاورزی در بابلسر برگزار شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو