عصر بازار

بررسی جزئیات اجرای بسته جدید دولت؛

۹ دستور کار فردای شورای پول و اعتبار/ نرخ سود خارج از نوبت

عصر اعتبار- شورای پول و اعتبار ۹ موضوع از جمله نرخ سود بانکی و بررسی بندهای بانکی، مالی و اعتباری بسته اقتصادی نیمه دوم سال را در جلسه فردا سه شنبه مورد بررسی قرار خواهد داد.

۹ دستور کار فردای شورای پول و اعتبار/ نرخ سود خارج از نوبت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، شورای پول و اعتبار در جلسه فردا سه شنبه در ساختمان مرکزی بانک مرکزی، 9 دستور کار را دارد که دو موضوع بررسی و تصویب کاهش نرخ سود بانکی و بررسی جزئیات نحوه اجرای بسته اقتصادی دولت برای نیمه دوم سال به عنوان اولویت‌ها خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

    در عین حال، شورا 7 محور دیگر را نیز مورد بررسی قرار خواهد داد که شامل ضوابط ناظر بر حداقل استاندارد شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط موسسات اعتباری، ساختار سهامداری بانک‌ها، آئین نامه تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط و اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان می‌شود.

    همچنین شورای پول و اعتبار بررسی دستورالعمل نحوه محاسبه ذخیره مطالبات موسسات اعتباری، زمان لازم الاجرا شدن فرم‌های یکنواخت عقود اسلامی (مضاربه) و اعطای تسهیلات ساخت و احداث انفرادی مسکن از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم را در دستور کار خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی