عصر بازار

مدیر عامل جدید دانشگاه کاراد معرفی شد

مهدی جهانگیری:کاراد باید مرکز تبادل افکار اقتصادی شود

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت تلاشگران اندیشه کاراد صبح روز یکشنبه در محل مرکز علمی کاربردی کارارد در تهران برگزار شد.

مهدی جهانگیری:کاراد باید مرکز تبادل افکار اقتصادی شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری و رییس هیات مدیره شرکت تلاشگران اندیشه کاراد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ناصر عندلیب، هادی پور جاوید را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت تلاشگران اندیشه کاراد منصوب کرد.

    جهانگیری، در این مراسم با اشاره به لزوم استفاده از علم روز دنیا خاطر نشان کرد: در جهان امروز دیگر نمی توان با روش های سنتی حرکت کرد و برای رشد و پویا بودن باید به علم و دانش روز جهان مسلح شد.

    وی در ادامه افزود : انتظار می رود دانشگاه کاراد با بهره مندی از اساتید صاحب نظر در اقتصاد علاوه بر تجهیز گروه مالی به دانش روز دنیا بتواند به کانون فکر و مرکز تبادل افکار در حوزه های اقتصادی بدل شود.

    رییس هیات مدیره کاراد تاکید کرد : کاراد باید به اتاق فکری در اقتصاد بدل شود که علاوه بر ارائه راهکار به گروه مالی بتواند در موضوعات کلان اقتصادی کشور با استفاده از صاحب نظران ، اساتید و حتی دانشجویان خود به ارائه نظر و راهکار بپردازد.

    گفتنی است هادی پور جاوید مدیر عامل جدیدی دانشگاه کاراد پیش از این در سمت های مشاور اجرایی وزیر علوم ، معاون هیات نظارت دانشگاه آزاد و عضو کمیته علمی تخصصی دانشگاه علمی کاربردی کشور فعالیت داشته است . وی همچنین موسس مرکز برگزاری تافل  "  TOEFL" در کشور ، موسس دو دانشگاه با جمعیت 2500 نفر دانشجو و طراح طرح علمی درج ساعت فرهنگی در آموزش عالی کشور بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی