عصر بازار

بیمه های اجتماعی آلمان چگونه است؟

عصر اعتبار- برخی شرکت های بیمه در آلمان علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای معمول از قبیل بیمه خانه، عمر، درمان و خودرو فهرستی از خدمات بیمه ای غیرمعمول اما مورد نیاز شهروندان آلمانی را ارائه می کنند.

بیمه های اجتماعی آلمان چگونه است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، این شرکت که فهرست متنوعی از خدمات بیمه ای را به مشتریان خود ارائه کرده است، از جمله بیمه هایی که در این شرکت ارائه شده می توان به بیمه از کارافتادگی، بیمه بازنشستگی، بیمه سفر، بیمه حوادث و بیمه ساخت و ساز اشاره کرد.

    اما موارد دیگری در این فهرست دیده می شود که با توجه به نیاز روزانه قشرهای مختلف طراحی شده است. این خدمات بیمه ای عبارتند از:

    بیمه زندگی
    کسی که خانواده تشکیل می دهد، در برابر اتفاقات غیرمترقبه نه تنها برای خود بلکه برای افراد خانواده اش نگران است. با داشتن این بیمه می توانید به هنگام مشکلات در سریعترین زمان ممکن به خود و اعضای خانواده تان کمک کنید.

    بیمه حقوقی
    با این بیمه، افراد دستیاری حقوقی دارند که قانون را به آنها یادآوری کرده و از آنها محافظت می کند. همچنین به افراد مشاوره های حقوقی داده و در صورت نیاز برایشان وکیل می گیرد. مفاد قرارداد این بیمه با توجه به شرایط کار و زندگی بیمه شونده متغیر است و بدون هیچ پیش شرطی منعقد می شود. مدت این نوع بیمه یک تا سه سال و نحوه پرداخت هزینه آن نیز ماهانه است.

    بیمه نگهداری سالمند
    افراد با پرداخت حق بیمه می توانند از داشتن امکانات و خدمات مورد نیاز در دوره سالمندی اطمینان حاصل کنند. در این نوع بیمه مبلغ مورد نیاز فرد برای هزینه های نگهداری به وی پرداخت می شود که این مبلغ بسته به نوع قرارداد می تواند روزانه بین 10 تا 150 یورو باشد.

    بیمه کفن و دفن
    با این بیمه فرد خیال خود را بابت پرداخت هزینه های سنگین پس از مرگ راحت می کند. این بیمه به نزدیکان فرد کمک می کند طبق خواسته وی مراسم خاکسپاری را انجام داده و هزینه ای متقبل نشوند. قرارداد این بیمه بدون پیش شرط و بدون گرفتن تست سلامتی از فرد منعقد می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو