عصر بازار

فعالان امور گردشگری بیمه سینا یارمند شدند

عصر اعتبار- ۱۷۰تن از فعالان امور گردشگری که در هتل پارسیان انقلاب به خدمت رسانی مشغولند تحت پوشش خدمات بیمه ای یارمند سینا قرار گرفتند.

فعالان امور گردشگری بیمه سینا یارمند شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از بنیاد مستضعفان، مرتضی حاجوی رئیس شعبه بنیاد بیمه سینا در این زمینه توضیح داد: پس از معرفی مزیت های رقابتی و خدمات بیمه ای سینا ، تمامی  کارکنان هتل پارسیان انقلاب طی قرار دادی تحت پوشش خدمات بیمه ای یارمند سینا قرار گرفتند.

    او ادامه داد:  از این پس کارکنان هتل پارسیان انقلاب با پرداخت حق بیمه ای  اندک و در حدود 500هزار ریال در سال اول قرار داد  مشمول تسهیلات و خدمات بیمه یارمند سینا می شوند  که این خدمات شامل بیمه عمر ، اندوخته سرمایه گذاری ، وام کم بهره بعد از گذشت مدت زمان مصوب قید شده در قرار داد و  خدمات درمانی امراض خاص  می شود.

    حاجوی افزود: شرکت بیمه سینا آمادگی دارد که این خدمات را برای شرکت ها و سازمان های علاقه مند به عنوان جایگزین مناسب بیمه های عمر و حوادث با خدمات بسیار مناسب انجام دهد که  متقاضیان برای  کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88674243-88673633  تماس حاصل کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی