عصر بازار

رؤسای جدید ادارات کل بازرسی و حسابرسی و امور شعب مناطق آزاد پست بانک ایران معرفی شدند

عصر اعتبار- طی مراسمی قاسم تندور به سمت سرپرست اداره‌کل بازرسی و حسابرسی و حمید محمدی به سمت سرپرست اداره‌کل امور شعب مناطق آزاد معرفی و از زحمات و تلاش‌های حسن شجاعی رئیس پیشین اداره‌کل بازرسی و حسابرسی تقدیر شد.

رؤسای جدید ادارات کل بازرسی و حسابرسی و امور شعب مناطق آزاد پست بانک ایران معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره در این مراسم ضمن تسلیت ایام حسینی بر حساسیت‌های لازم در زمینه شناسائی پرتگاه‌ها و روزنه‌های تخلف و مراقبت از بانک برای جلوگیری از تحمیل زیان به مجموعه و نظارت و بازرسی مستمر در شبکه تأکید کرد.
    حسن زاده در ادامه با تقدیر از زحمات و خدمات صادقانه حسن شجاعی رئیس پیشین اداره‌کل بازرسی و حسابرسی گفت: وی از مدیران لایق و شایسته‌ای‌ است که با تمام وجود و تمام وقت در خدمت بانک است و در زمان تصدی مسئولیت این اداره‌کل اقدامات بسیار خوبی در جهت رضای خداوند و پیشرفت و تعالی بانک انجام داد.
    رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: حضور بازرسی در شبکه بانکی نباید لحظه‌ای نادیده گرفته شود تا متخلفان و کسانی که مرتکب جرم می‌شوند احساس امنیت کنند.
    حسن‌زاده در پایان برای شجاعی، تندرو و محمدی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
    خسرو فرحی مدیرعامل بانک نیز با تسلیت ایام محرم و تقدیر از تلاش‌های شجاعی و آرزوی توفیق برای تندرو گفت: تغییر و جابجائی امری طبیعی و تزریق افکار جدید برای ارتقاء سازمان و استفاده از تجارب اشخاص در واحدهای مختلف است.
    فرحی با تشریح نقش پست‌بانک‌ایران در گسترش عدالت اجتماعی اظهارداشت: بازرسی از مشاغل سخت و کلیدی بانک است و بدون نظارت و پایش نمی‌توان بخش‌های مدیریتی را کامل کرد. بازرسان افرادی معتمد، امین و آشنا به فرآیند بانک هستند که نقش اساسی در این راستا دارند.
    وی نقش بازرسی را در شناسائی افراد مورد اعتماد بانک بسیار مهم دانست و بر اصلاح فرآیندها، کنترل‌های داخلی، افزایش نظارت سیستمی، ارتقاء و استخراج نرم‌افزارهای هوشمند تأکید کرد.
    فرحی درپایان تصریح کرد: تندرو دارای تخصص و دانش بانکی و حسابرسی و بازرسی است و مهمتر اینکه به پست‌بانک‌ایران تعصب بالائی دارد.
    گفتنی است: قاسم تندرو پیش از این طی سال‌های 1380 لغایت 1385 به عنوان مدیرکل دفتر تحقیق و توسعه و معاون بازرسی و حسابرسی پست بانک ایران بوده و از 1385 تاکنون در بانک صنعت و معدن به عنوان کارشناس مالی و رئیس ادارات کل حسابرسی و بازرسی، برنامه‌ریزی نیروی انسانی، وصول مطالبات اعتباری، تعهدات و ارزی مشغول به خدمت بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی