عصر بازار

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی» با حمایت بانک دی منتشر شد

عصر اعتبار- کتاب «مجموعه قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی» که کتابی مرجع و کامل در صنعت بانکداری محسوب می‌شود با حمایت بانک دی منتشر شد.

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی» با حمایت بانک دی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آگاهی و دسترسی تصمیم‌گیران، مدیران و کارشناسان فعال در صنعت بانکی به مجموعه کامل و منسجمی از قوانین، مقررات و ضوابط مرتبط با ماموریت‌های نظام پولی و بانکی کشور؛ می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و به اشتراک‌گذاری دانش بانکداری در جهت کاهش خطاهای تصمیم‌گیری و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های این صنعت شود.

    با توجه به اهمیت انتشار کتابی مرجع که در برگیرنده این موضوعات باشد؛ بانک دی همزمان با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ابلاغ آن از سوی رییس جمهور در زمینه تدوین برنامه جامع اصلاح نظام بانکی با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی نسبت به حمایت از انتشار کتاب “مجموعه قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی” اقدام کرد.

    این کتاب تلاش دارد تا با بررسی اسناد بالادست ناظر بر ماموریت‌های نظام پولی و بانکی، ارکان و ساختار نظام پولی و بانکی؛ قوانین، مقررات و سیاست‌های مرتبط امکان درک و شناخت بهتر فضای صنعت بانکداری را برای دست‌اندرکاران این حوزه فراهم آورد.

    کتاب مجموعه قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی تدوین و تنقیح سعید جلالی در 792 صفحه و شمارگان هزار نسخه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی