عصر بازار

برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در پست‌بانک‌ایران

عصر اعتبار- همزمان با ششم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری عاشقان و محبّان حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش، بیست‌و‌هشتم مهرماه سال جاری با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره، مدیران امور، رؤسای ادارات و کارکنان واحدهای ستادی و اجرائی، ائمه جماعات و جمعی از بازنشستگان پست بانک ایران در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در پست‌بانک‌ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در آغاز این مراسم پس از قرائت زیارت پرفیض عاشورا، حجت‌الاسلام شریفی امام جماعت ساختمان آموزش ضمن تسلیت ایام حسینی طی سخنانی به تشریح فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) پرداخت.
    همچنین در ادامه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مداح اهل بیت علیهم‌السلام اقدام به نوحه‌خوانی، سینه‌زنی و مرثیه‌سرائی در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یارانش پرداخت و درپایان نیز عزاداران حسینی میهمان خوان‌‌کرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند.
    گفتنی است: بانیان مراسم مذکور؛ مدیران و کارکنان این بانک بودند که در برپائی آن ادارات کل پشتیبانی و املاک، حوزه مدیریت و روابط عمومی و همچنین حوزه مقاومت بسیج نهایت همکاری را داشتند.
    شایان ذکر است: به مناسبت دهه اول محرم مراسم سوگواری و عزاداری درحسینیه پیامبر اعظم(ص) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از نماز مغرب و عشاء به میزبانی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته در حال برگزار است که میزبان مراسم شب‌های نهم و دهم پست بانک ایران می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی