عصر بازار

بیمه گران در خلیج فارس باید ابتکار عمل را به دست بگیرند

عصر اعتبار- استاندارد اند پورز در گزارش خود به تغییرات جدیدی اشاره کرده است که از جمله آن می توان به محاسبه در تغییرات، حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری، بیمه های اجباری، ارائه خدمات تکنیکی اشاره کرد.

بیمه گران در خلیج فارس باید ابتکار عمل را به دست بگیرند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، یکی از بزرگترین موسسه های رتبه بندی جهان با انتشار گزارشی اعلام کرد که قانونگذاران محلی بیمه در خلیج فارس که برای اجرای قوانین از اهرم های متفاوتی استفاده می کنند، باید ابتکار عمل در این بخش را در دست بگیرند.

    "استاندارد اند پورز" در گزارشی تحت عنوان "قانونگذاران خلیج فارس: شرکت ها و قانونگذاران باید راهی برای دستیابی به اهدافشان بیابند" نوشت که اکنون در خلیج فارس کشورها از اهرم های فشار متفاوتی برای اجرای قوانین بهره می‌برند و آنان باید برای رسیدن به اهداف شان، نظارت های پیچیده و اضافی را لحاظ کنند.

    در این گزارش آمده است که تغییر قوانین صنعت بیمه در بازار بسیاری از این کشورها در سال های گذشته به بحث گذاشته شده است و قانونگذاران از جنبه های مختلفی قوانین جدید را معرفی کرده اند و یا در حال ارائه قوانین جدید هستند. این تغییرات به گفته استاندارد اند پورز به دنبال قوانین بین المللی آزموده شده، معرفی شده اند.

    استاندارد اند پورز در گزارش خود به تغییرات جدیدی اشاره کرده است که از جمله آن می توان به محاسبه در تغییرات، حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری، بیمه های اجباری، ارائه خدمات تکنیکی اشاره کرد که این تغییرات بر مدیریت ریسک استوارند. همچنین این موسسه می گوید که معرفی زیرساخت های جدید برای سرمایه گذاری با حداقل محدودیت ها، یکی دیگر از تغییرات عمده در این منطقه از جهان است.

    استاندارد اند پورز می افزاید: با وجود افزایش همکاری های اقتصادی و هماهنگی در بیمه نامه های ارائه شده در منطقه خلیج فارس، قانونگذاران و ناظران بیمه در این منطقه از مراحل و ابزار مختلفی استفاده می کنند. این موسسه آمریکایی در ادامه پیش بینی کرده است که هزینه پیروی از مقرارت برای کشورهای حاشیه خلیج فارس افزایش می یابد و بیمه گران برای تطبیق با سیستم جدید و رعایت قوانین باید در اساسنامه های خود تجدید نظر کنند.

    استاندارد اند پورز یک سازمان آمریکایی اعتبارسنجی است. این موسسه رتبه ‌بندی که به اختصار " S&P" نامیده می شود، در حال حاضر بیشترین سهم از درآمد جهانی این صنعت را به خود اختصاص داده و بزرگ‌ترین موسسه رتبه‌ بندی جهان محسوب می ‌شود. این شرکت آمریکایی دارای بیش از شش هزار کارمند است که بیش از یک هزار و 300 نفر از آنان، تحلیلگران حرفه ‌ای هستند و رتبه ‌بندی ‌های آن بیش از 70 کشور دنیا را پوشش می ‌دهد.

    رتبه ‌بندی‌ هایی این موسسه شامل طیف وسیعی از رتبه‌ بندی‌ های سنتی تا رتبه ‌بندی ‌های غیرسنتی است. رتبه‌ بندی غیرسنتی این موسسه نیز شامل رتبه ‌بندی ‌های قدرت مالی، طرف معامله و رتبه ‌بندی اعتباری شرکت که این سه نوع رتبه ‌بندی ارزش اعتباری کلی و ظرفیت هر موسسه یا شرکتی را در باز پرداخت تعهداتش ارزیابی می کند و برای رتبه ‌بندی یک تعهد خاص مورد استفاده قرار نمی ‌گیرند

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو