عصر بازار

سیزدهمین شماره ماهنامه سراسری افق بیمه به صورت دو زبانه منتشر شد

عصر اعتبار- نشریه سراسری افق بیمه سیزدهمین شماره خود را به صورت دو زبانه و با طرح مباحث روز، به بازار صنعت بیمه ارائه کرد.

سیزدهمین شماره ماهنامه سراسری افق بیمه به صورت دو زبانه منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر اعتبار»، در این شماره گزارشی تحت عنوان مروری بر واکنش های مناسب جهانی پس از توافق و تحلیل مرکز مطالعاتی "ای.ام.بست" انتشار یافته است که به جذب بیمه گران به بازار ایران در پی توافق و فرصتهای تاریخ ساز کنونی اشاره می کند.
    بعلاوه نشریه افق بیمه در این شماره خود طی یادداشتی از برنامه ششم به مثابه یک فرصت طلایی برای خانواده صنعت بیمه و بیمه گران یاد کرده است که می توانند برای نخستین بار مطابق خواسته های حرفه ای خود یک سند بالادستی را تدوین نمایند.
    انتشار یک مصاحبه خواندنی با پروفسور ون هال شخصیت برجسته جهانی در زمینه توانگری مالی که در اتحادیه اروپا از او به عنوان " مستر سالونسی" یاد می شود به دو زبان فارسی و انگلیسی می تواند برای فرهیختگان صنعت بیمه کشور خواندنی و حائز اهمیت باشد.
    همچنین طرح دیدگاه های رییس پژوهشکده بیمه در گفتگویی با عنوان "مساله یابی و حل مساله رسالت ماست"، به نگاهی تازه در ماموریت های این پژوهشکده در قبال صنعت بیمه کشور اشاره دارد.
    چاپ دو مقاله علمی تحت عناوین "عوامل 18 گانه موفقیت شرکت های بیمه ای برتر" و " فرایند تصمیم گیری گروهی برای مساله انتخاب رشته بیمه ای" ازدیگر مطالب این شماره از نشریه افق بیمه است.
    گفتنی است تازه های نشر، جدیدترین اخبار صنعت بیمه کشور و اخبار بین الملل مرتبط با ایران نیز در این شماره به چشم می خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی