عصر بازار

نماینده مردم کرمان در مجلس:

کرمان جزو سه رتبه برتر کشوری در زمینه بهبود فضای کسب و کار است

عصر اعتبار- نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کرمان جزو سه رتبه‌ی برتر کشوری در زمینه بهبود فضای کسب و کار است.

کرمان جزو سه رتبه برتر کشوری در زمینه بهبود فضای کسب و کار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا،«محمدرضا پورابراهیمی»، نماینده‌ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت گردشگری از زحمات و پیگیری‌های استاندار کرمان تقدیر کرد و گفت: استان کرمان جزو سه رتبه برتر کشوری در زمینه بهبود فضای کسب و کار است.

    وی افزود: با وجود گزارش دولت مبنی بر تشکیل شورای گفت‌وگو در همه‌ی استان‌های کشور، این شورا در 12 استان فعال است و مصوبه اجرایی دارد و خوشبختانه اثر این اقدام، در پایش فضای کسب و کار استان قابل مشاهده است.

    پورابراهیمی با اشاره به این‌که شاخص‌های مد نظر در بهبود فضای کسب و کار تدوین شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت استان کرمان در مقایسه با کشور به لحاظ پارامترهای مد نظر در پایش فضای کسب وکار مشخص است و باید نقاط قوت را ببینیم و درباره‌ی نقاط ضعف نیز به دستگاه‌های اجرایی مربوطه اعلام کنیم تا این نقاط برطرف شود.

    وی تصریح کرد: دولت حرکت جدیدی را در حوزه‌ی اقتصاد در بحث سیاست‌های ضد رکودی در دستور کار خود قرار داده که باید در استان کرمان نیز مورد توجه قرار گیرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی