عصر بازار

۱۰۰ میلیارد تومان از سپرده های میزانی ها بازمی گردد؟

بازداشت دومین بدهکار موسسه میزان در شب تاسوعا

عصر اعتبار- یکی از بزرگترین بدهکاران موسسه اعتباری میزان در شب تاسوعا بازداشت شد.

بازداشت دومین بدهکار موسسه میزان در شب تاسوعا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار » به نقل از انتخاب، م.ج.ف که دارای معوقه بانکی 1000 میلیارد ریالی به موسسه منحله میزان از سالیان گذشته است و اقدامات متعدد قضایی در چند سال گذشته علیه او در دست اجرا قرار گرفته ، شب گذشته بازداشت شد.
    میرزایی مسئول امور حقوقی موسسه میزان خبر مذکور را تایید کرد.

    این بدهکار بزرگ با پوشش امور خیریه و سوء استفاده از مجالس سیدالشهدا در شهرهای مختلف بخصوص در شهر اصفهان (مثل وقف یکی از حسینه های مطرح اصفهان) در پی کسب وجهه بود و با رانت حاصله موفق به کسب تسهیلات کلان و تاخیر چندین ساله شده است .

    با این حال به نظر می رسد این فرد، ساعت 11 شب قبل از تاسوعای حسینی و در پایان مراسمی که پیش از ده ها هزار نفر در حسینیه اصفهان برپا کرده بود، دستگیر شده است.

    شنیده ها حاکی از آن است که تلاش زیادی از سوی این فرد برای تحت فشار قرار دادن مسئولان کشور و حتی مدیران موسسه «میزان» جهت آزادی و مهلت گرفتن مجدد، شروع شده است.

    قابل ذکر است، این فرد بزرگترین بدهکار موسسه منحله میزان (پس از پدیده) است.

    این درحالی است که پیش تر برخی اخبار در مورد واگذاری فوری «پدیده شاندیز» در رسانه ها منتشر شده بود که به نظر می رسد، بازداشت این فرد نیز در راستای پرداخت فوری مطالبات مردم باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https.com//telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی