عصر بازار

معاون شعب و توسعه بازاریابی:

محاسبه سود بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی است

عصر اعتبار- معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این ‌که محاسبه سود این بانک بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی است.

محاسبه سود بانک شهر بر اساس بخشنامه‌های بانک مرکزی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر علیرضا آذری با بیان این مطلب اظهار کرد: نحوه محاسبه سود این بانک بر مبنای بخشنامه‌هایی است که از سوی بانک مرکزی صادر می‌شود و در حال حاضر نحوه پرداخت سود در تمامی بانک‌ها مانند یکدیگر است.
    دکتر آذری تصریح کرد: افزایش منابع بانک شهر در مدت زمان کوتاه، نشان‌دهنده اعتماد بیش از پیش مردم است و افزود: در همین راستا سود بانک شهر نیز برای سپرده‌های کوتاه‌مدت کمتر از 20% و برای سپرده‌های بلند‌مدت نیز20%  محاسبه می‌شود.
    معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این ‌که در حال حاضر منابع بانک نسبت به اهداف تعیین شده بیشتر است، افزود: این موضوع نشان‌دهنده اعتماد بیش از پیش مردم به بانک شهر است.
    آذری ادامه داد: در بخش مصارف نیز در حالی که بخشنامه کامل و جامعی متناسب با انواع خواسته‌های مشتریان تهیه شده و پرداخت‌های خوبی نیز از ابتدای سال صورت گرفته است، اما به دلیل شرایط رکود بازار نسبت مصارف به منابع در حد استاندارد نبوده و برنامه‌ریزی جدی‌تری، جهت رسیدن به شاخص مصارف در دستور کار قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی