عصر بازار

اهمیت کاهش نرخ سود بانکی در بسته حمایتی دولت

عصر اعتبار- کارشناس اقتصادی گفت: نرخ سود بانکی باید مطابق با نرخ بهره و تورم در فضای اقتصادی کشور تعیین شود تا بتوان تورم را کاهش و رکود را مهار کرد.

اهمیت کاهش نرخ سود بانکی در بسته حمایتی دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی تقوی کارشناس اقتصادی درخصوص تأثیر بسته حمایتی دولت برکاهش نرخ سود بانکی گفت: در بسته حمایتی دولت بازنگری‌های بر روی نرخ سود بانکی صورت گرفته تا این نرخ به کمترین مقدار ممکن باتوجه به شرایط تورمی و رکود حاکم بر اقتصاد برسد.

    وی افزود: نرخ سود بانکی باید مطابق با نرخ بهره و تورم در فضای اقتصادی کشور تعیین شود تا بتوان تورم را کاهش و رکود را مهار کرد.

    کارشناس اقتصادی در توضیح اجرایی شدن بسته حمایتی دولت تصریح کرد: دولت با در نظر گرفتن سیاست‌های لازم می‌تواند این بسته را به بهترین شکل اجرایی کند و در ادامه شاهد بهبود شرایط اقتصادی کشور باشیم.

    وی درادامه افزود: با کاهش نرخ سود بانکی که در بسته حمایتی دولت به آن اشاره شده می تواند شرایط برای ورود نقدینگی به فضای اقتصادی و رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی