عصر بازار

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به رای دادگاه عالی انگستان:

تداوم پیگیریها تا پیروزی ۴ میلیارد دلاری ایران

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت می گوید: امیدوارم آهنگ پیروزیهای مستمر این بانک تا دریافت خسارت حدود ٤ میلیارد دلاری ثبت شده در مراجع قضایی بریتانیا ادامه داشته و ابتوانیم با احقاق کامل حق خود ذره ای از تالمات بسیار فراوان وارده بر خود ناشی از وضع تحریم های اقتصادی ظالمانه و غیر منصفانه را کاهش دهد.

تداوم پیگیریها تا پیروزی ۴ میلیارد دلاری ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در پیام علی رستگار مدیرعامل بانک ملت آمده است: «این جانب به عنوان مدیر عامل بانک خوشحال هستم به اطلاع سهامداران، مدیران و کارکنان بانک ملت از یکطرف و عموم ملت شهیدپرور ایران از طرف دیگر برسانم که دادگاه تجدید نظر انگلستان در روز ٢٣ اکتبر ٢۰١٥ میلادی مصادف با اول آبان ١٣٩٤ رای خود را در مورد پرونده بانک ملت در مورد تحریم های اقتصادی بر علیه بانک بانک در سال های 2011 و 2012 میلادی را، صادر کرده است.

    رأی مزبور تصمیمی بسیار مهم در پرونده های مطروحه بانک ملت بر علیه خزانه داری بریتانیا می‌باشد و بالطبع تاثیر بسیار مثبتی بر اثبات ادعای خسارت حدود ٤ میلیارد دلاری بانک خواهد داشت.

    طبق این دادگاه تجدیدنظر رأی دادگاه بدوی را در عدم الزام خزانه داری بریتانیا مبنی بر ارائه اطلاعات و شواهد مثبته بر علیه بأنک را نقض کرده و در مقابل خزانه داری انگلستان را موظف به ارائه شواهد و اطلاعات بیشتری از شواهد و یا دلائل مثبته بر علیه بانک به دادگاه کرده است.

    دادگاه تجدید نظر انگلستان همچنین درخواست فرجام خزانه داری انگلستان در مورد آزمون حقوقی مرتبط در مورد ارائه شواهد در این پرونده ناکام گذاشته و رد نموده است.

    مضافا آنکه درخواست تجدیدنظر خزانه داری بریتانیا از دادگاه مزبور برای تجدید نظر از این حکم در دادگاه عالی‌ انگلستان نیز رد شده است.

    همچنین خوشحال خواهم شد که اطلاع رسانی نموده و أعلام دارم که دادگاه تجدید نظر خزانه داری بریتانیا را ملزم به پرداخت چندصد هزار پوند برای استرداد و جبران هزینه‌های حقوقی بانک در این مرحله دانسته است.

    امیدوارم آهنگ پیروزیهای مستمر این بانک تا دریافت خسارت حدود ٤ میلیارد دلاری ثبت شده این بانک در مراجع قضایی بریتانیا ادامه داشته و این بانک بتواند با احقاق کامل حق خود ذره ای از تالمات بسیار فراوان وارده بر خود ناشی از وضع تحریم های اقتصادی ظالمانه و غیر منصفانه را کاهش دهد.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی