عصر بازار

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور:

مشکلات صنعت طلاوجواهر به کمیسیون صنایع مجلس ارائه شد

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور گفت: مشکلات صنعت طلا و جواهر به کمیسیون صنایع مجلس ارائه شده است.

مشکلات صنعت طلاوجواهر به کمیسیون صنایع مجلس ارائه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، عبدالله محمدولی در مشهد مقدس اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان صنعت طلا و جواهر، سبب ایجاد انگیزه در توسعه صنعت طلا و جواهر می‌شود.

    وی بیان کرد: فعالان این عرصه فعالیت‌های خوبی در عرصه صنعت طلا و جواهر داشتند که اقدامات صورت گرفته مورد تأیید و حمایت قرار گرفته است.

    محمدولی افزود: برگزاری تقویمی دوره‌های آموزشی برای فعالان صنعت طلا و جواهر در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و به دنبال آن هستیم تا این دوره‌ها در هر سال در دو نوبت برگزار کنیم و دانش اساتید برجسته این صنعت را به فعالان صنعت طلا و جواهر منتقل کنیم.

    رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی کشور خاطرنشان کرد: عمده مشکلات صنعت طلا و جواهر در بحث‌های زیرساختی بوده و پیشنهاد رفع و اصلاح آن هم در قالب چند بند مشخص شد و در هفته اول مهرماه به اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

    رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی کشور با اشاره به نقش این صنعت در حوزه اشتغال، عنوان کرد: صنعت طلا و جواهر کشور در بحث ایجاد ارزش افزوده و فرصت شغلی می‌تواند نقشی کلیدی در حوزه اشتغال ایفا کند.

    محمدولی بیان کرد: اگر مسئولان به این صنعت توجه جدی کنند، صنعت طلا و جواهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در بحث اشتغال پایدار نقش‌آفرین باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی