عصر بازار

بزرگترین شرکت بیمه سوئیس خانه تکانی می کند

عصر اعتبار- سخنگوی این شرکت گفت که این خانه تکانی تنها به آلمان محدود خواهد شد و برای کاهش هزینه های صورت می گیرد.

بزرگترین شرکت بیمه سوئیس خانه تکانی می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از رویترز،، شرکت بیمه "زوریخ" با صدور بیانیه ای گفت که تقریبا 10 درصد از نیروهای کاری خود در آلمان را اخراج می کند و تا دو سال آینده برای تحکیم روند عملیاتی خود تعداد کارمندان خود را از 5 هزار و 500 نفر به 5 هزار نفر می رساند.

    به گزارش رسانه های آلمان، سخنگوی این شرکت گفت که این خانه تکانی تنها به آلمان محدود خواهد شد و برای کاهش هزینه های صورت می گیرد.

    طبق این گزارش، با این تعداد حذف فرصت شغلی این شرکت 200 میلیون یورو (228 میلیون دلار) صرفه جویی خواهد کرد که به گفته مدیران این شرکت، در بازده عملیاتی این شرکت بسیار موثر خواهد بود.

    این مقام آگاه افزود که این تعدیل نیرو بدون در نظر گرفتن برنامه اخراج اجباری این مجموعه است.

    گروه بیمه زوریخ که معمولا به عنوان زوریخ شناخته می‌شود، شرکت بیمه سوئیسی است که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ، سوئیس قرار دارد. شرکت بیمه زوریخ، بزرگترین شرکت بیمه در کشور سوئیس است. در سال 2011 با توجه به رتبه‌ بندی انجام شده توسط هفته نامه "فوربس" و در فهرست جهانی این هفته نامه در سال 2000 گروه بیمه زوریخ، در رتبه 79از بزرگترین شرکت‌ های عمومی جهان قرار گرفت.

    این شرکت همچنین در رتبه 94 از فهرست 100 برند برتر جهان، که توسط "اینتربرند" منتشر می‌شود، جای گرفت. تعداد کارکنان گروه بیمه زوریخ، بیش از 60 هزار نفر است، که خدمات این شرکت را در 170 کشور در سراسر جهان ارائه می کند. سهام این شرکت در بازار بورس "سیکس سوئیس" ذکر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی