عصر بازار

بیمه فروش" در ژاپن به داد آمریکایی ها رسید

عصر اعتبار- آمار بخش فروش مربوط به نمایندگی های فروشی است که برندهای ژاپنی و غیرژاپنی را عرضه میکنند.

بیمه فروش" در ژاپن به داد آمریکایی ها رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از بیزینس اینشورنس، خودروسازان ژاپنی با افزایش میزان فروش، تولید و صادرات بالاتر، سال گذشته سهم قابل توجهی در رشد اقتصاد آمریکا داشتند.

    شمار افرادی که ژاپن خدمات مختلف مانند بیمه فروش انجام می‌دهند هم با رشد 8.7 درصدی به 427 هزار نفر رسیده است.

    تحقیقاتی که توسط "توماس پروسا" اقتصاددان دانشگاه "روتگرز" به سفارش انجمن تولیدکنندگان خودروی ژاپن انجام گرفته است، شرکت های مرتبط با برندهای خودروسازی ژاپنی در سال 2014 حدود 157 هزار شغل در اقتصاد آمریکا ایجاد کردند.

    در بخش تولید شمار کارکنان خودروسازان با 10 درصد رشد به 91 هزار و 122 نفر رسید و شمار کارمندان شرکت های تامین کننده قطعات خودروسازان با هشت درصد افزایش، 242 هزار نفر بود.

    شمار کارمندان مرتبط با برندهای ژاپنی 12 درصد رشد کرد و به حدود یک میلیون و 500 هزار نفر بالغ شد و مجموع درآمد آنها با 20 درصد افزایش، به 75 میلیارد و 500 میلیون دلار رسید.

    آمار بخش فروش مربوط به نمایندگی های فروشی است که برندهای ژاپنی و غیرژاپنی را عرضه می‌ کنند. با این همه این تحقیقات تاثیر سه خودروساز بزرگ "دیترویت" شامل "جنرال موتورز"، "فورد موتور" و "فیات کرایسلر" اتوموبیل بر اقتصاد آمریکا را مورد بررسی قرار نداده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی