عصر بازار

قدردانی رئیس و دبیر کل اتحادیه آپراکا از دکتر شهیدزاده

عصر اعتبار- چمنانگ سیراوانگیوتا دبیرکل اتحادیه آپراکا و شیتانگسو کومار چاو دوری رییس این اتحادیه طی نامه ای از دکتر شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی قدردانی و تشکر کردند.

قدردانی رئیس و دبیر کل اتحادیه آپراکا از دکتر شهیدزاده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دبیر کل و رییس اتحادیه آپراکا، به دلیل میزبانی موفق همایش بین المللی توانمند سازی زنان در راستای توسعه پایدار در آسیا و اقیانوسیه و شصت و ششمین جلسه کمیته اجرایی آپراکا در شهر زیبای بابلسر، از دکتر شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی و دکتر شریفات مدیر امور حوزه مدیریت و رئیس کارگروه های سازماندهی اجلاس آپراکا و سایر کارکنان بانک کشاورزی قدردانی و تشکر کردند.

    بر اساس این گزارش متن نامه به شرح زیر است:

    مرتضی شهیدزاده رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی

    مایلیم مراتب صمیمانه ترین تشکر و سپاسگزاری خود را حضور حضرت عالی و بانک کشاورزی به دلیل میزبانی موفق همایش بین المللی توانمند سازی زنان در راستای توسعه پایدار درآسیا و اقیانوسیه و شصت و ششمین جلسه کمیته اجرایی آپراکا در شهر زیبای بابلسر، ابراز نماییم .

    همه ما تحت تاثیر جذابیت مرکز آموزش بانک کشاورزی، امکانات، برنامه های خلاقانه و خصوصاً مهمان نوازی گرم و صمیمانه شما قرار گرفتیم. از حضرت عالی، اعضای محترم هیات مدیره و مدیران بانک کشاورزی به دلیل سازمان دهی و مدیریت کارآمد اجلاس آپراکا بسیار سپاسگزاریم. تلاش بی شائبه همه کارکنان بانک کشاورزی در راه برگزاری هر چه باشکوه تر اجلاس را نیز ارج می نهیم. لازم است از جناب آقای مسعود شریفات مدیر محترم امور حوزه مدیریت و رئیس کارگروه های سازماندهی اجلاس آپراکا و سایر همکاران، به دلیل تلاش خستکی ناپذیر در برگزاری مطلوب، تاثیر گذار و بیاد ماندنی اجلاس آپراکا نیز تشکر و قدردانی کنیم.

    برای حضرت عالی، اعضای محترم هیات مدیره و همه کارکنان بانک کشاورزی موفقیت‌های بیشتر و شادکامی را آرزومندیم.

    با احترام

    چمنانگ سیری وان گیوتا دبیر کل اتحادیه آپراکا          شیتانگسو کومار چاو دوری رئیس اتحادیه آپراکا"

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار (https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو